פרויקט מיקרו סינמה מגיע לקריית שלום

מיקרוסינמה – סרט לשם שינוי הוא מיזם קולנוע אינטימי בשכונות וביישובים שאין בהם בית קולנוע.

בשבוע הבא יתקיים מפגש ראשון עם תושבי קריית שלום במטרה לקדם את הפרוייקט בשכונה. בואו למפגש ראשוני כולל צפיה בסרט קצר ביום ראשון ה 9/2/14 ב-19:30 בקאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין (כולם מוזמנים לא רק מנויים).

רקע (מדף הפייסבוק של הפרוייקט):

לכל אחד מאיתנו יש לפחות סרט אחד שאותו אנחנו מבקשים לנצור בלבנו. סרט ששימש לנו מפלט בידורי בדיוק ברגע המתאים, או סרט שגיבוריו מהווים מודל חיקוי לחיינו.

ברוח זו אנו מאמינים כי בית קולנוע הוא לא רק מקום המשמש להקרנת סרטים. סרט יכול לעורר בצופה השראה, לטעת בלבו תקווה, להעצים אותו ולפתוח בפניו אופקים חדשים. לסרטים יש כוח לחבר בין אנשים, לפתוח שיח מרתק ולהניע קהילה לשינוי.

בישראל יש שכונות מרובות תושבים, שאין בהן מקום המיועד לצפייה בסרטים, ויש גם יישובים רבים אחרים, שאין בהם ולו בית קולנוע אחד. אנחנו רוצים להביא את המיקרוסינמה אל כל המקומות האלה ולבנות ביחד עם התושבים שחיים שם, "סינמה פרדיסו" משלהם.

מטרת המיזם היא לייצר מפגשים באווירה מיוחדת שתספק לצופים רגעים של בילוי והנאה לצד עניין, דיאלוג בינאישי ומעורבות חברתית.

המיזם שואב השראה ממודל המתפתח בווריאציות מגוונות במקומות שונים בעולם. בבסיסו של המודל עומד הרעיון של אולם קולנוע שכונתי קטן, שאליו מגיעים תושבי הסביבה מקבוצות גיל שונות ומקבוצות עניין מגוונות.

כל הקרנה תלווה במפגש עם דמויות ועם יוצרים מעניינים, שישוחחו עם הקהל על הסוגיות שתעלינה מהסרטים. בהמשך תוצענה פעילויות נוספות בתחום הקולנוע וסדרות בנושאים מגוונים.

תמונת הנושא באדיבות google treet view

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן