בשבת (22/2) בגינת דה-מודינה – הפנינג קהילתי והפעלות לילדים

בבוקר שבת הקרובה (22/2/14) ייערך בגינת דה-מודינה שבשכונת שפירא הפנינג קהילתי שיכלול הפעלות חינמיות לילדים. האירוע המתוכנן יתקיים בשיתוף פעילי ותושבי כלל שכונות דרום תל-אביב כחלק מהמהלך להשבת הגינות הציבוריות חזרה לחיק התושבים.

בשבת האחרונה נערך במקום פיקניק שכונתי שנחל הצלחה רבה וזכה להדים בתקשורת המקומית והארצית.

תחת הכותרת "חוזרים לגינת דה-מודינה, פרק ב" – כתבו היוזמים בדף האירוע ברשת הפייסבוק:

חוגגים בגינה. השבת האחרונה

"ימים מרתקים עברו עלינו מאז יום שבת. הרבה פרגון והרבה כעס, הרבה תמיכה והרבה ביקורת. הרבה מאוד תחושת סיפוק וגם הרבה מאוד הכפשות והטלת רפש. והמון חשיפה תקשורתית. במקביל למתקפה הארסית מצד אנשי הארגונים הגיעו גם פניות מפתיעות לחפש יחד פתרון. הועלו הצעות לעריכת טקסי האבלות בגינות חלופיות בדרום, שנדחו על הסף. הודענו שהפתרון היחיד שיהיה מקובל עלינו חייב להצפין מעבר לדרך בגין ולמוטט את החומה הסמויה בין שני חלקי העיר. הצענו את רוטשילד, הבימה או פארק קריית ספר. אנחנו מחכים לתשובה. אבל בינתיים אנחנו מתארגנים לשבת הקרובה. אולי יהיה מאבק, ואולי תהיה מסיבת שכנים, כך או כך אנחנו נהיה שם בכוח מוגבר, עם ליצנית והפעלות לילדים.

חשוב לנו להדגיש: פעילות לילדים בגינת השעשועים אינה גירוש ואינה פגיעה בחופש הפולחן. הגינה נועדה לשימוש המשפחות, בכל יום ובכל שעה, ובמיוחד בשבתות.

אנחנו מזמינים אתכם, כל תושבי השכונה וילדיהם, תושבים ותיקים וחדשים, ישראלים, מהגרי עבודה ומבקשי מקלט, אורחים, שכנים ומכרים, וכמובן פעילים ותומכים. המשך המאבק על הגינה תלוי בכולכם. הנוכחות של כל אחד ואחד מכם חשובה.

ההפעלות לילדים יתקיימו על הבוקר, אבל הפיקניק יימשך ככל שנרצה."

האירוע פתוח לכלל התושבים ומתכוננים להגיע אליו תושבים משכונות נוספות בדרום תל-אביב.

ההזמנה לאירוע הקהילתי

לכניסה לדף האירוע ברשת החברתית – לחצו כאן.

שבת 22/2 החל מ-8:00, המקום – גינת דה מודינה (בפינת רחוב אריה דה מודינה ובעל העקדה), שכונת שפירא.

גינת דה-מודינה. הגינה הקהילתית היחידה בשכונת שפירא
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן