פורום בעלות עסקים דרום תל אביב

בשבוע הבא ייפתח ביד אליהו "פורום בעלות עסקים". מדובר בתכנית שמיועדת לסייע ליזמיות לפתח את עסקיהן ולהצליח.

הפורום מיועד לצרכים המיוחדים של בעלות עסקים קטנים שהרבה פעמים עובדות לבד ללא מערכות תמיכה. הפורום מורכב מהרצאות ומפגשים בנושאים כגון שיווק, מכירה ותמחור שיעניקו ליזמיות ידע, כלים ומיומנויות, ויחבר אתן לרשתות תמיכה חברתית ועסקית. הפורום הוא פרי של שיתוף פעולה בין מיקרופיי ורובע 9. 

פורום בעלות עסקים מיועד לסייע לנשים בעלות עסקים לפתח את עסקיהן ולהצליח . מחקרים בתחום מראים בניהול שטעויות , מחסור ברשתות עסקיות וחסמים בגישה להון התחלתי הן הבעיות הגדולות ביותר עבור נשים בעלות עסקים קטנים.

כדי לעזור לעסק שלכן להצליח אנחנו מציעות לכן את פורום בעלות עסקים ;ידע הפורום יעניק לכן , כלים ומיומנויות , ויחבר אתכן לרשתות תמיכה חברתית ועסקית שמיועדות ליזמיות , שהרבה פעמים עובדות לבד ללא מערכות תמיכה.

המסגרת כוללת הרצאות ,קבוצות ייעוץ קטנות בליווי מנחה עסקית ופורום מנחות נשים.

קיימים בשוק לא מעט מקומות שאפשר ללמוד בהם על פיתוח עסקי , אבל אנחנו במיקרופיי מאמינות בגישה שונה וייחודית ,כמשאב שמזהה את הכוח הנשי ,תומכת ומשתמשת באנרגיות הנשיות ליצירת סביבה.

הפורום מת ב מקד למידה יישומית ,שלה במתן ייעוץ והתייחסות לכל משתתפת והעסק , ובבניית רשת של בעלות עסקים שמסייעות ומקדמות אחת את שנייה

זאת פעם שנייה שהתכנית מופעלת בשכונת יד אליהו. הסדרה הראשונה של מפגשים, ב-2014, היו מאוד מוצלחת, ונשים בעלות עסקים מגוונים – גן ילדים, תכשיטים, חנות צעצועים, גינון, ייעוץ מס ועוד – דיווחו שהפורום עזר להן לזהות את יכולתן ולהגדיל את פרנסתן.

סדרת הרצאות :

נבנתה סדרת ההרצאות תוך התייחסות לבקשות שהועלו על ידי משתתפות בפורום ומתוך מחשבה על הצרכים המיוחדים של בעלות עסקים קטנים שממלאות אלף תפקידים שונים ומאתגרים בעסק ומחוצה לו. אנחנו תמיד מביאות מרצות ומרצים מעולים בעלי ידע רב בתחום , ניסיון רב בקידום בעלות עסקים קטנים והבנה של היכולות והמגבלות כעצמאיות שיש לנו.

עמותת מיקרופיי הוקמה ב-2010, במטרה לאפשר לאוכלוסיות מוחלשות להתפרנס בכבוד על ידי הקמת עסקים קטנים. מיקרופיי תומכת ביזמים באמצעות הכשרה, יעוץ עסקי, ליווי ומתן הלוואות.

פורום בעלות עסקים של מיקרופיי – מחירים
₪ 300 : סדרת ההרצאות ומפגשי פורום נשים מנחות
₪ 50 : הצטרפות לפורום נשים מנחות בלבד
₪ 75 : הרצאה

עוד פרטים על הקורס אפשר למצוא בפייסבוק www.facebook.com/MicrofyIsrael

הרשמה בכתובת http://goo.gl/b2AI7f 

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן