חנוכה קהילתי בתל אביב-יפו שכנים ושכנות חוגגים ביחד

הבניין המדליק- 500 ערכות להדלקת נרות משותפת יחולקו לבניינים ברחבי העיר * שכונה מדליקה- 22 גינות ציבוריות יארחו הדלקת נרות קהילתית

לקראת חג החנוכה עיריית תל אביב- יפו, בשיתוף מנהל קהילה תרבות וספורט, מציינת את חג החנוכה בסימן קהילתיות ומזמינה את תושבי העיר לחגוג את החג עם השכנים הקרובים.

במסגרת המיזם "הבניין המדליק" יחולקו כ- 500 ערכות בהן חוברות שירונים, שלט לתלייה בבניין, נרות וסביבונים ודיירי הבניין יוזמנו להתכנס בכל יום במהלך החג ולקיים הדלקת נרות משותפת לכלל השכנים; בלובי הבניין, על הגג או בגינה. הפעילות נוצרה ביוזמת ובעידוד התושבים ומטרתה חיזוק הקשר בין הדיירים, עידוד שכנות טובה, מענה לבדידות של קשישים בבניין, חיבור לשכונה וכמובן לחג החנוכה.

המיזם יקיף כאמור יותר מ-500 בניינים ב-10 שכונות ברחבי העיר, כאשר למספר בניינים ביפו, בהם מתגוררים בעיקר תושבים נוצרים, יחולקו כ-20 ערכות הכוללות קישוטים לעץ האשוח.

בנוסף, לאורך כל ימי החג תתקיים הדלקת נרות קהילתית בכ-22 גינות ברחבי העיר בהתאם לרוח השכונה ולערכיה, כאשר לראשונה יתקיימו הדלקת נרות ב-3 מוקדים המיועדים לצעירים בעיר ולא רק למשפחות וילדים. הדלקת הנרות תכלול פעילויות ושיתופי פעולה עם בתי הספר, המרכזים הקהילתיים וגופים נוספים בקהילה והם כוללים הופעות ושירים של ילדים, ריקודים, הדלקת נרות, קטעי נגינה על ידי ילדים ומבוגרים, פינות יצירה ועוד.

רונית פרבר- מנהלת מנהל קהילה, תרבות וספורט- "מה חגיגי, ישראלי, קהילתי יותר מלהדליק נרות ביחד עם השכנים שלנו? בחנוכה הקרוב חשבנו איך אפשר לחבר ולהתחבר שכנות ושכנים להתאסף ולחגוג יחד בהדלקת נרות קהילתית. בדיוק בשביל זה אנו מקיימים את "הבניין המדליק", במסגרתו יחולקו ברחבי העיר ערכות עם כל מה שצריך להדלקת נרות שכונתית בבניין. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את השכנים שלכם, לחוות את החג בחברותא ויחד להעיר את העיר".

מינהל קהילה תרבות וספורט החל לפעול לפני כשלוש שנים. הקמת המינהל הוא חלק ממימוש חזון העירייה להעצמת הקהילה בעיר ולהרחבת שירותי העירייה התומכים בה.  המינהל מבוסס על ניהול מרחבי של כלל הגורמים הקהילתיים בעיר במטרה לתת ביטוי טוב יותר לצרכי התושבים ובמה ליוזמות קהילתיות ושיתופי פעולה כחלק משיפור איכות החיים בעיר.

פרטים על הדלקות הנרות בגינות הציבוריות- https://bit.ly/2PZoNEm

פרטים על השכונות המשתתפות בבניין המדליק- https://bit.ly/38Qi7kM

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן