כל האמת על התחדשות עירונית בדרום מזרח תל אביב – יפו!

כל האמת על התחדשות עירונית בדרום מזרח תל אביב – יפו!

אחרי שמכרו לדיירים סיפורים והבטחות, החליטו אנשי תקשורת וגורמי המקצוע הבכירים בארץ בתחום פינוי בינוי ותמ"א 38 להגיע ללב השכונות ולהעביר את הידע והכח לידיים של התושבים! 

כנס התושבים הגדול להתחדשות עירונית: הרצאות מקצועיות, פאנלים בליווי שאלות הקהל, כיבוד קל ומופע סטנד אפ עם יעקב כהן

 6.7, החל מהשעה 16:00, מרכז דוהל – הכניסה לדיירים חינם בהרשמה מראש

 

מאת: מגדילים, האתר הארצי להתחדשות עירונית

 

אזור דרום מזרח תל אביב – יפו, המכונה רובעים 7-8-9 הוזנח במשך שנים, בעוד ברובעים 3-4 אושרה מדיניות עירונית להתחדשות עירונית, בדרום מזרח העיר החלו לפעול מאכרים שמכרו הבטחות לדיירים אולם תוכנית ומדיניות עירונית לא נקבעה עד כה.

מדובר על שכונות יד אליהו, התקווה, כפר שלם, שפירא, הטייסים, קריית שלום, יפו ג', יפו ד' ועוד, אשר מהוות פוטנציאל עצום להתחדשות עירונית, משיכת אוכלוסייה חדשה וצעירה, חידוש הבניינים, שדרוג התשתיות, מבני הציבור, התחבורה ובכלל – שיפור איכות חיי התושבים.

 

כנס התושבים הגדול

אתר החדשות הארצי "מגדילים", ששם לעצמו למטרה לקדם את ההתחדשות העירונית בישראל, החליט להרים את הכפפה ולעלות לסדר היום העירוני והארצי את הצורך בחידוש השכונות בכנס לימודי ראשון מסוגו – שמגיע ללב השכונות. ביום שלישי בבוקר, 6.7, יתכנסו בבית דוהל (סמוך למרכז דני) גורמי המקצוע והתכנון לדון בסוגיות ואתגרים שיעזרו לקדם את התוכניות העירונית והחל מהשעה 16:00 יתקיים כנס התושבים הגדול, שמטרתו להעביר את כל המידע והידע הכי אמין ואקטואלי לתושבים. בכנס ישתתפו גורמי תכנון בעירייה ובעיקר אנשי המקצוע המובילים, שיעבירו הרצאות ופאנלים בליווי שאלות הקהל.

 

דעו את זכויותיכם!

מהן הזכויות שלכם, מה זה דייר סרבן, איך נותנים פתרונות לאוכלוסייה מבוגרת ובעלת צרכים מיוחדים, ממה להיזהר לפני שחותמים ליזמים, מה תפקיד עורך הדין ואילו עוד גורמי מקצוע נדרשים לקידום פרויקט פינוי בינוי או תמ"א 38, מה החשיבות של התארגנות נציגות דיירים, איך מתמודדים עם בעיות פרצלציה, פלישות, דיור ציבורי ועוד – את כל אלו ועוד – ילמדו גורמי המקצוע הטובים ביותר.

 

6.7, החל מהשעה 16:00, מרכז דוהל, כיבוד קל במקום, הכניסה לדיירים חינם בהרשמה מראש, בסיום הערב יתקיים מופע סטנד אפ עם יעקב כהן.

ההרשמה באתר "מגדילים" להתחדשות עירונית >> https://kenes.magdilim.co.il/ או בטלפון 5931*

 

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן