עפר שומרון, נשינל ג'יאוגרפיק, תערוכת יחיד בסלון משותף לאמנות

עפר שומרון, נשינל ג'יאוגרפיק, תערוכת יחיד בסלון משותף לאמנות

מגזין הנשיונל ג'יאוגרפיק, מזמין את קוראיו לחשוב מחדש על העולם וחושף מדי חודש חושף את קוראיו לעולמות רחוקים, תופעות יוצאות דופן, הרפתקאות מסמרות שיער וסיפורים מרתקים על תרבויות שונות. כל אלה מלווים בתצלומים של מיטב הצלמים בעולם. המאמרים המתפרסמים במגזין מחיים את העבר ומקדמים את פני העתיד, ומזמינים את הקוראים לקחת חלק פעיל בתוכניות הצלה ובסיוע לבעלי חיים בסכנת הכחדה.

בתערוכה החיים ע"פ נשיונל ג׳יאוגרפיק, מוצגת סדרת ציורים חדשה של עפר שומרון מהשנה האחרונה שמתכתבת וניזונה רובה ככולה מצילומי כפולה של נופי טבע, בעלי חיים ומקומות אקזוטיים ברחבי העולם הלקוחים מהמגזין המודפס

 

עינו של עפר, התבייתה על צילומים מרהיבים מרחבי העולם, ביניהם  צילום דייגים עסוקים במלאכת יומם באי מרוחק, רחוב ססגוני בקובה, או נמר גדול מימדים שנתפש בעדשת המצלמה פוסע בסאוונה סבוכה.

 

הציורים, בפורמט רחב ומדמה כפולה של מגזין ואולי גם חלון פנורמי ומבט לחוץ – מחווה לעולם שניבט מהצילומים המרהיבים שחושפים את היופי, הרב גוניות והשבירות, של עולמינו ההולך ומשתנה לנגד עיננו

 

היחסים של עפר עם הצילומים מהמגזין שמהווים עבורו השראה מסמנים את נקודת המוצא ממנה הוא יוצא למסע אישי וחומרי משלו תוך שהוא מפרש, ומשנה את ההתייחסות האישית שלו למרחב המצולם, כמו חותר להציג תמונת עולם חידתית משל עצמו דרך מצע הציור.

 

בימים האחרונים נתבשרנו על פיטורים נרחבים וצמצום פעילותו של המגזין במתכונתו המודפסת החודשית. תהא תערוכה זו תרומתנו הצנועה והערכתנו לחשיבותו של נשיונל ג'יאוגרפיק והמשכיותו.

 

קרדיט צילום עמרי מירון

 

סלון משותף לאמנות, שביל המרץ 5, קריית המלאכה, תל אביב.

שעות פתיחה: חמישי 19:00-21:00, שישי ושבת 11:00-14:00

לפרטים ותיאום ביקור מראש. עפר: 054-4210195

 

אוצרת: ורה פלפול

פתיחה: שישי, 28 ביולי נעילה: שבת, 19 באוגוסט

סלון משותף לאמנות, תל אביב

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן