טקס החלפת מפקדים בתחנת משטרת שרת בתל אביב

טקס החלפת מפקדים בתחנת משטרת שרת בתל אביב

הערב (א') התקיים טקס החלפת מפקדים, בו העביר מפקד התחנה היוצא, סנ"צ צחי שרעבי את פיקוד התחנה לסנ"צ דודי שליו.

הטקס התקיים במעמד מפקד מחוז ת"א ניצב דוד ביתן, סגן מפקד מחוז ת"א תנ"צ חיים בלומנפלד, מפקד מרחב יפתח נצ"מ חיים בובליל, נציגי עיריית ת"א, ח"כ מאי גולן, סגל הפיקוד, קצינים ושוטרים.

מפקד תחנת שרת היוצא, סנ"צ צחי שרעבי: "אתם השוטרים שיניתם את המציאות בגזרה באמצעות ההשקעה שלכם , אתם "מלאכי שרת" זו אינה קלישאה זו מציאות".

מפקד תחנת שרת הנכנס סנ"צ דודי שליו: "לפנינו דרך ארוכה של אתגרים שאנחנו יכולים להם, אני מודה לצחי המת"ח היוצא על שורה של הישגים אתה אדם ומפקד מיוחד ואין לי ספק שתעשה חייל בכל תפקיד אליו תגיע".

מפקד מחוז ת"א, ניצב דוד ביתן: "מעמד החלפת מפקדי תחנות הוא אבן דרך בציר של כל תחנה ומפקד. זר לא יבין את גודל המשימה הלאומית . האתגרים רבים הם וניתן להתמודד עימם אך ורק בשיתוף פעולה עם כלל הגופים קל וחומר בביתנו, בין שוטרי היחידה. זה המקום להודות לראש העיר ונציגיו על תמיכה בהתמודדות במעלה הדרך.

צחי, פעלת כמנצח על תזמורת של נגנים מוכשרים, בתקופתך ראינו שינוי של ממש והובלת לתוצאות מדהימות , הן בהיבטי פשיעה והן בטיפוח קשרי קהילה ויצרת תחנה שהיא משפחה אחת גדולה.  אני מודה לך ומאחל לך  הצלחה בתפקידך החדש.

דודי המת"ח הנכנס , הובלת את תחנת לב ת"א להישגים מדהימים וניכר היה כי ראית בתפקידך לא פחות משליחות, אני סומך עליך שתמשיך את הדרך ושתצעיד את התחנה להישגים חדשים."

מפקד מרחב יפתח, נצ"מ חיים בובליל: "תחנת שרת הינה אחת התחנות המאתגרות במשטרת ישראל, תחנה רב תרבותית וצעירה שממשיכה בגיבוש זהותה ועצמאותה.  צחי, לך אני אומר תודה על השקעה אין סופית והובלת התחנה בדרכך המיוחדת למצויינות, היית ותישאר חבר יקר.

דודי, לך אני מאחל להגיע ולכבוש מטרות חדשות, לרשותך מיטב המשאב האנושי, שוטרים של מרחב יפתח ומחוז ת"א, על מנת לצלוח ולעמוד את המשימות שבפנינו".

קרדיט צילום-דוברות המשטרה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן