הערכות עיריית תל אביב-יפו לתקופת חגי תשרי תשפ"ב

הערכות עיריית תל אביב-יפו לתקופת חגי תשרי תשפ"ב

תגבור פעולות הניקיון ואיסוף האשפה * סיוע לבתי הכנסת בהצללה ותחזוקה * איסור שחיטת תרנגולי כפרות במרחב הציבורי * חלוקת סכך לסוכות *אירועים ופעילויות במרחב הציבורי בהתאם להנחיות התו הירוק  סוכות קהילתיות

לקראת חגי תשרי ולצורך עמידה בהנחיות הריחוק החברתי- גם השנה עיריית תל אביב-יפו תאפשר לבתי כנסת להרחיב את שטח התפילות גם למרחב הציבורי:

לקראת חגי תשרי ומתוך רצון לאפשר לתושבי העיר לקיים את מנהגי ותפילות החגים גם בצל משבר הקורונה וההנחיות המחייבות צמצום התקהלויות בחללים סגורים, תאפשר עיריית תל אביב-יפו גם השנה לבתי הכנסת, בתיאום עם המועצה הדתית של העיר, להרחיב את שטח התפילות אל המרחב הציבורי הסמוך לבתי הכנסת.

בנוסף, תסייע העירייה גם באמצעים לוגיסטיים כדוגמת אספקת אוהלים, ציליות וגזיבו, כסאות ומאווררים לשימוש המתפללים ב-65 בתי כנסת שונים שביקשו זאת ברחבי העיר.

נזכיר כי לקראת החגים יצאו עיריית תל אביב-יפו והמועצה הדתית במבצע מיוחד: העירייה מבצעת עבודות שיפוץ ותיקונים בסיסיים בכ-80 חצרות בתי כנסת כחלק מההיערכות העירונית לקראת חגי תשרי וכדי להגביר את בטיחות המתפללים.

 

איסור שחיטת תרנגולי כפרות ביום הכיפורים-

עיריית תל-אביב-יפו מודיעה כי גם השנה לא תאפשר לקיים שחיטה או פגיעה אחרת בבעלי חיים לצורך קיום מנהג הכפרות במקומות פתוחים ובמרחב הציבורי.  כעיר מובילה בהגנה על זכויות בעלי חיים, רואה עצמה העירייה מחויבת למנוע פגיעה בהם ולדאוג לזכויותיהם, ומתוקף כך אף אסרה שימוש בבעלי חיים בקרקסים.

 

חלוקת סכך-

עיריית תל-אביב-יפו תקיים חלוקת סכך במוקדים האלה: פארק וולפסון – רמת הטייסים; פארק דוידוף – רח' אד קוץ' פינת שד' ירושלים, יפו; חורשת רידינג –רחוב רידינג, רמת אביב ובית הלוויות- שד' ישראל רוקח 9.

יום שישי, 17 בספטמבר בשעות 10:00- 12:00 , יום ראשון, 19 בספטמבר בשני סבבים בשעות 12:00-10:00 ובשעות 18:00-16:00 (או עד גמר המלאי).

 

הפעלת חופי הרחצה בספטמבר ובחגי תשרי-

  • ימי חול- 17:00-07:15
  • שישי שבת, חגים וחול המועד סוכות- 18:00-07:15
  • בערב ראש השנה- 14:00-07:15
  • בערב יום כיפור, יום רביעי, 15 בספטמבר, יסתיימו שירותי ההצלה והפיקוח בשעה 12:45
  • ביום כיפור, יום חמישי, 16 בספטמבר – לא יינתנו כל שירותי הצלה ופיקוח בחופי העיר

*הרחצה בים ללא השגחת המצילים אסורה בהחלט ומסוכנת.

 

מערך הניקיון ופינוי האשפה תוגבר משמעותית, בדגש על שכונות דרום העיר ויפו וכן אזורי הבילוי והמסחר המרכזיים בעיר. תושבי העיר מוזמנים לדווח דרך אפליקציית 106+ על מפגעים בזמן אמת ובפשטות.

 

בנוסף, תקיים עיריית תל אביב-יפו שלל אירועים, פעילויות וסוכות קהילתיות במרחב הציבורי שיתקיימו על פי הנחיות משרד הבריאות וכללי התו הירוק, ביניהם:

 

עושים קניות לחג בשוק התקווה

יום חמישי 2 בספטמבר ויום ראשון 5 בספטמבר בשעות 17:00-13:00, בשוק התקווה

העירייה בשיתוף הסוחרים בשוק התקווה תקיים אירוע שהפך כבר למסורת- חגיגה של הופעות רחוב, מוזיקה וחלוקת תיקי בד מעוצבים עם כיתוב בצבע הכתום המזוהה עם השכונה. אנו מזמינים את התושבים והציבור הרחב להגיע לערוך את קניות החג בשוק החגיגי באוויר הפתוח.

 

מתנות והטבות בעסקים ברחבי העיר למחזיקי כרטיס דיגיתל

עיריית תל אביב-יפו בשיתוף עם העסקים המקומיים מסדרת לתושבים מחזיקי כרטיס דיגיתל מתנות ודברים טובים לחג, מהם הם יוכלו ליהנות בעצמם או לפנק את המארחים. המתנות והחבילות יגיעו עד לבית המזמין במחיר מוזל.

מארזים נועזים, מעניינים, חדשניים והנחות אונליין במגוון עסקים מקומיים  כמו Devine | OH MY BOX | דרך היין | Mixta cocktails – סדנאות ואירועי קוקטייל | בוקא סיורי אוכל ועוד.

פירוט כל המתנות וההטבות באתר העירוני https://bit.ly/38bI0fL

 

"תור דרום"- פסטיבל סיורים בדרום העיר וביפו

ימים שלישי- שני, 27-21 בספטמבר, חול המועד סוכות, בדרום העיר וביפו

מנהלת עיר עולם ותיירות של עיריית תל-אביב-יפו, ישיקו בחול המועד סוכות הקרוב פסטיבל סיורים בדרום העיר. למעלה מ-40 סיורים, עשרות מדריכים ומאות פינות נסתרות- בואו להכיר את הדרום ואת יפו. תוכן הסיורים מגוון ונוגע באינספור היבטים ותחומים – היסטוריה, דת, תרבות, אמנות, אוכל וספרות. בין הסיורים: סיורי משפחות; בתים מארחים- תיירות קהילתית בשכונת התקווה וביפו; מסע אל סודות שוק התקווה; סיור בפארק מסילה הקסום; אומנות רחוב בין הנגריות והמוסכים בפלורנטין; סיורי טעימות בשוק לוינסקי, בשוק התקווה ובשוק הפשפשים; סיור בשכונת עג'מי בין שלושת הדתות שלכולן אלוהים אחד; עושים שוק על אופניים בשד' ירושלים ועוד. הסיורים יתקיימו במרחב האוויר הפתוח ויהיו פתוחים לקהל הרחב בתשלום של 80-60 ש"ח. הטבות למחזיקי כרטיס דיגיתל 1+1 על הסיורים. אנו ממליצים למשתתפים להישאר לישון בעיר וליהנות מהסיורים גם ביום למחרת. ההשתתפות בהרשמה מראש באתר התיירות של תל-אביב-יפו  www.visit-tlv.co.il

 

חוגגים בפארק התחנה המתחדש

במהלך חודש ספטמבר, בפארק התחנה

הופעות חיות אקוסטיות ואינטימיות תחת כיפת השמיים של אמנים עצמאיים וכוכבים נוסקים מקומיים, הקרנות סרטים בשיתוף ספריית הוידאו הבלתי נגמרת של האוזן השלישית, סדנאות, קורסים ומאסטרקלאסים מאת יוצרים מעוררי השראה במרחב הציבורי. המידע מתעדכן בפייסבוק פארק התחנה

 

סרטים, פיקניק והופעות ביפו העתיקה

במהלך חודש ספטמבר, ביפו העתיקה

בספטמבר יתקיימו ביפו העתיקה הקרנות סרטים תחת כיפת השמיים על טהרת הספורט, אירועי פיקניק מדי שבת בגן הפסגה, הופעות מוזיקה בכיכר קדומים ופעילויות לילדים ולכל המשפחה בסוכות, פרטים באתר ובפייסבוק יפו העתיקה

 

מידע על כל האירועים הקהילתיים והפעילויות ברחבי העיר באתר העירוני https://bit.ly/3BnJWy1

 

קרדיט תמונת הנושא: דוברות העירייה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן