מאבק המפקדה המשימתית של משטרת מחוז ת"א נגד האלימות והפשיעה בקרב הנתינים הזרים מאריתריאה: 16 חשודים נעצרו, 4 אתרי סמים נסגרו

מאבק המפקדה המשימתית של משטרת מחוז ת"א נגד האלימות והפשיעה בקרב הנתינים הזרים מאריתריאה: 16 חשודים נעצרו, 4 אתרי סמים נסגרו

המפקדה המשימתית שהוקמה בעקבות החלטת ממ"ז ת"א, החלה לפעול בימים האחרונים בשילוב כוחות רבים ביניהם: לוחמי מג"ב של זרוע ת"א, כוחות שיטור של מחוז ת"א, סיירי סל"ע של עיריית ת"א-יפו וגורמים אזרחיים של משרדי העירייה והממשלה, במטרה לצמצם את אירועי הפשיעה והאלימות בקרב הקהילה, ולחזק את תחושת הביטחון של התושבים באזור.

 

במסגרת הפעילות במהלך השבוע, כח המפקדה פעל לאטימת 4 עסקים (חמרות) בלתי חוקיים שנפתחו בניגוד לצווים שיפוטים הקיימים נגדם. כאשר עפ"י החשד בעסקים אלה מתנהלת התארגנות לקראת התפרעויות.

בנוסף, בסיוע עיריית ת"א יחידת סל"ע, נאטמו ורותכו דלתות הכניסה של 4 מאתרי סמים, המהווים מחוללי פשיעה ומטרד לתושבים.

במהלך הפעילות אותרו והוחרמו 13 בלוני גז שחוברו באופן פיראטי העלול לסכן את התושבים.

נתפסו אופניים חשמליים וקורקנטים החשודים כגנובים.

נתפסו סמים מסוג הרואין ומריחואנה, כמו כן תרופות שונות אשר נמכרות ללא פיקוח, דבר העלול לסכן את חיי הנוטלים של התרופות.

 

במהלך הפעילות נעצרו:

16 חשודים בחשד להחזקת סכין, החזקה וסחר בסמים, החזקת רכוש החשוד כגנוב ותקיפה על רקע פוליטי באריתראה.

במקביל, שוטרי המפקדה בשת"פ עם עיריית ת"א-יפו, פועלים להסרת מטרדים מהמרחב הציבורי.

 

מפקד המפקדה המשימתית סנ"צ, אמיר דוד: "הקמת המפקדה היא פועל יוצא של אירועי פשיעה והאלימות בקהילה האריתראית, אנחנו נחושים להביא שקט לתושבים באזור ולצמצם את האירועים הפלילים, המטרה שלנו היא לחזק את המשילות ולהגביר את תחושת הביטחון של תושבי דרום ת"א והאזור. נמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו לצמצום הפשיעה ולמצות את הדין עם פורעי החוק. פעילות המפקדה תימשך בנחישות וככל שידרש, במטרה לצמצם את רף האלימות והפשיעה ולמצות את הדין פורעי החוק".

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן