מפקד מחוז ת"א ניצב פרץ עמר החליט על הקמת מפקדה משימתית אשר תטפל באלימות בין נתינים זרים מאריתראה על רקע האלימות הגוברת בקהילה

מפקד מחוז ת"א ניצב פרץ עמר החליט על הקמת מפקדה משימתית אשר תטפל באלימות בין נתינים זרים מאריתראה על רקע האלימות הגוברת בקהילה

מאז 2/9/23 פרוץ ההתפערויות האלימות בין תומכי ומתנגדי השלטון באריתראה, במהלכם נפצעו שוטרים רבים ונתינים זרים. פועלים כל העת כוחות המשטרה, בעצימות גבוהה ובמגוון רחב של ערוצים הן מודיעינים והן מבצעיים, במטרה למנוע השנות המקרים של פגיעה הדדית ובחפים מפשע.

בעקבות התעוררות נוספת של כוונות לפגיעה הדדית בין הנתינים, ולאור אירועי האלימות האחרונים שאירעו, מפקד המחוז הנחה על הקמת מפקדה משימתית לטיפול בגורמים קיצוניים ועבריינים, בקרב קהילת הנתינים הזרים בדגש לגזרת תחנת שר"ת ותחנת שכונות.

המפקדה בפיקוד מפקד זרוע מג"ב ת"א סנ"צ אמיר דוד ובכפיפות למפקד מרחב איילון תנ"צ חיים בובליל, כוללת כוחות מבצעים, כוחות חקירה ומודיעין וגורמי רישוי עסקים, שיתנו מענה לאלימות ואירועי הפשיעה בקרב הקהילה וכן, שמירה על האזרחים הנורמטיבים, לצד חיזוק תחושת הביטחון והמשילות באזור.

המפקדה משלבת כוחות רבים ביניהם: לוחמי מג"ב של זרוע ת"א, כוחות שיטור של מחוז ת"א, סיירי סל"ע של עיריית ת"א-יפו וגורמים אזרחיים של משרדי העירייה והממשלה בכדי לתת מענה הוליסטי לטיפול בקהילה.

המפקדה החלה את פעילותה בימים האחרונים והובילה להישגים מבצעיים. כאמור, במסגרת הפעילות שוטרי המפקדה סגרו 6 עסקים לממכר שיכר(חמרות) אשר במקומות כאלו מתרחשות התכנסויות והתארגנויות לקראת ההתפרעויות, בצוים מנהליים ובצוים שיפוטיים.

נתפסו מעל 60 מכשירי טלפון החשודים כגנובים.

נתפסו סמים מסוג קריסטל ומריחואנה, כמו כן תרופות במרשם אשר נמכרות ללא פיקוח, דבר העלול לסכן את חיי הנוטלים של התרופות.

במהלך הפעילות נעצרו ארבעה חשודים בחשד להחזקת סכין, החזקת סמים ותקיפה על רקע פוליטי באריתראה.

פעילות המפקדה תימשך בנחישות וככל שידרש, במטרה לצמצם את רף האלימות והפשיעה ולמצות את הדין פורעי החוק.

קרדיט צילומים: דוברות המשטרה

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן