הצופים מתרחבים: מבנה חדש נחנך בדרום תל אביב עבור שבט דני שגדל

הצופים מתרחבים: מבנה חדש נחנך בדרום תל אביב עבור שבט דני שגדל

השבוע נחנך מבנה חדש עבור שבט הצופים בית דני, מדובר בשבט ותיק שמזוהה עם אופי השכונה. כאחד שגדל והתרחב עם השנים עד שהגיע ל300 חניכים הוא הזדקק לקרקע נוספת כדי להמשיך את פעילותו. המבנה החדש יעניק מקום ומרווח בטוח להמשך העשייה של תנועת הנוער בשכונה. 

 

שבט צופים בית דני הוקם ב1975 והוא מוקד נוער ותיק בשכונת התקווה, בתל אביב שמהווה בית לילדים ונוער כבר כמה עשורים. עם השנים היקף השבט גדל והתעצם והגיע לכמות של 300 חניכות וחניכים. עם התרחבותו הצטרף לשטח נוסף לפעילות, השבוע נחנך מבנה חדש עבור השבט. לאירוע הצטרף ראש העיר רון חולדאי ובירך את החניכים, המדריכים וארגון הצופים על המעמד.

 

"שמחתי לחנוך אתמול את המבנה החדש שיהווה בית חם למאות ילדים ובני נוער בשכונת התקווה – שבט צופים בית דני. שבט בית דני הוקם בשנת 1975 בגן התקווה ומאז הפך לסמל שכונה. השבט מונה כ-300 חניכות וחניכים ומשלב את הפסיפס האנושי המגוון שכל כך מאפיין את השכונה. בוגרי השבט השתלבו לאורך השנים בתפקידי מפתח בשכונה, בעיר ובמדינה, ואני בטוח שלערכים ולחוויות מעצבות החיים שקיבלו בשבט יש תפקיד לא קטן בהצלחתם. אז בשעה טובה לחניכים ולחניכות, תתחדשו וכמובן, היו נכונים", אמר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב בטקס החניכה.

 

קרדיט תמונת נושא: כפיר סיוון

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן