רון חולדאי השיק אמש (שני) את קמפיין הבחירות שלו וחשף את רשימת "תל אביב 1". הסלוגן: חולדאי ראש טוב

ראש עיריית תל אביב- יפו רון חולדאי השיק אמש (שני) בתיאטרון תמונע בדרום העיר את קמפיין הבחירות שלו ושל סיעת "תל אביב 1". חולדאי הציג את חברי הרשימה "של תל אביב 1" (על פי הסדר): דורון ספיר, אופירה יוחנן, קרנית גולדווסר, רויטל בן אשר פרץ, גל שרעבי, רפי קישון ויונתן יבור. סיסמת הבחירות שתלווה את הקמפיין היא "חולדאי ראש טוב". באירוע נכחו למעלה משלוש מאות פעילים ותומכים.

במהלך נאומו הציג חולדאי את "קיבוץ בעיר", החזון שלו לשנים הקרובות. "מה היה הרעיון שעמד מאחורי הקיבוץ? שאדם יקבל את כל צרכיו, החומריים והרוחניים, במקום אחד.  במרחק הליכה", הסביר חולדאי. "היום, כשהעיר הופכת להיות צורת המגורים העיקרית של רוב האנושות, התפקיד שלנו הוא להנגיש להם מצד אחד את כל היתרונות של מרכז אורבני לצד איכות חיים ושירותים ברמה הגבוהה ביותר. חזון 'קיבוץ בעיר' מחייב אותנו לשלושה דברים: השירותים הטובים ביותר, בעלויות הנמוכות ביותר לתושבים, ובמרחק שאף פעם לא יעלה על חצי שעה באופניים או ברגל מהמקום שבו התושב גר".

"ככל שמערכת הבחירות תתחמם, ינסו כל מיני מתמודדים להבטיח הבטחות שהם לא יכולים לקיים כדי לפתור את הבעיות האלה. אנחנו לא ניגרר להתנגחות מולם, אלא נמשיך לעשות מה שאנחנו עושים בשנים האחרונות: נמשיך לטפל באתגרים, נמשיך לחפש פתרונות מקומיים לבעיות לאומיות, ונמשיך לעשות זאת באחריות, במקצועיות, ללא התלהמות וללא הפרחת סיסמאות באוויר".

על הקמפיין: רון חולדאי הוא ראש העיר כבר 15 שנים ובמהלך כהונתו הוכיח שאין שני ליכולות הניהול, הפיתוח והבינוי שלו. העיר משגשגת ופורחת. אבל אסור לשכוח כי לצד הפיתוח והמהפך האורבני, חולדאי הוביל פה מהפך לא פחות חשוב- בתחום הערכים והרוח של העיר הזו- בפעילות חינוכית, קהילתית, שכונתית שנוגעת בכל אחד ואחד מהתושבים בעיר ואחראית לשיפור איכות החיים של כולנו. האתגר שלנו היה להעביר את כל התכנים האלה לקמפיין שמח וחיובי שיתמצת את האיכויות של תל אביב יפו ורון חולדאי, ויראה כיצד הן מתמזגות לשלם אחד. חולדאי ראש טוב.. הוא ראש עיר טוב, הוא מנהיג עיר בראש טוב, ושחושבים על זה חלק גדול מהראש טוב של תל אביב יפו זה הראש טוב של רון חולדאי.

השתתפו גם אתם בסקר לגבי ראש העיר חולדאי ושכונות דרום תל אביב יפו

Sorry, there are no polls available at the moment.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן