השדולה למען תל אביב-יפו בראשות ח"כ דוד צור הוקמה בכנסת ישראל

השבוע, הוקמה בכנסת השדולה למען תל אביב-יפו בראשות ח"כ דוד צור (התנועה).

השדולה תתמקד בין היתר בנושאים, כמו: קידום מערך תחבורה מטרופוליני, עידוד הסדרת מערכת הסעת המונים, תחבורה ציבורית והשימוש באמצעים אלטרנטיביים לרכב הפרטי; עידוד פעולות למען איכות הסביבה והקיימות; עידוד דיור בר השגה, התחדשות עירונית והסדרת שוק השכירות בעיר; חיזוק החינוך, הרווחה ותנועות הנוער בעיר; סיוע בהתמודדות עם סוגיית הזרים בעיר ונפעל לגיוס משאבים לשכונות הדרום במטרה לשפר את איכות חייהם; חיזוק הפלורליזם, הליברליות והשוויון בעיר ועוד. השדולה היא פרי יוזמתו של חבר מועצת העיר ת"א עו"ד ראובן לדיאנסקי שממונה על תחום קשרי הממשל בעירייה.

יו"ר השדולה למען ת״א-יפו, ח"כ דוד צור (התנועה):"ת"א-יפו היא אבן שואבת לפעילות העסקית, המסחרית והתרבותית בישראל וככזאת יש חשיבות לקיום ממשק רציף בינה לבין השלטון המרכזי. כמי שחי בעיר ופעל למענה בתפקידים קודמים, חשוב לי להמשיך ולפעול לחיזוקה גם כחבר כנסת. השדולה שאנו מקימים היום תפעל בין היתר להמשך חיזוקה של העיר כמרכז היצירה הארצי, לקידום מערך תחבורה מטרופוליני, להגברת הביטחון האישי של התושבים, לגיוס משאבים לשכונות דרום העיר ולסיוע בהתמודדות עם סוגיית הזרים."

רון חולדאי, ראש עיריית ת"א-יפו: "אני מברך על הקמת השדולה ומודה לח"כ ניצב בדימוס דוד צור שלקח על עצמו להוביל את הנושא ולחבר מועצת העיר ראובן לדיאנסקי שיזם את הקמת השדולה. אני מקווה ומצפה שניתן יהיה לגבש הסכמה חוצת מפלגות בדבר החשיבות שבקידום נושאים של המטרופולין ושל תל אביב-יפו כמו נושאי תחבורה ציבורית, יוקר המחייה והדיור, איכות הסביבה, הזרים ועוד. נושאים אורבניים אלו המשפיעים על איכות חייהם של מרבית מאזרחי המדינה אינם מטופלים כראוי וחשוב שיהיה להם קול בכנסת ישראל."

עו"ד ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר ת"א וממונה על תחום קשרי הממשל: "מטרת הקמתה של השדולה היא לקדם באמצעות חקיקה בכנסת ועל ידי השפעה על משרדי הממשלה השונים נושאים אשר אינם נמצאים במסגרת סמכותה של העירייה וכאלו אשר משפיעים לא רק על תל אביב אלא על המטרופולין כולו. אני מאמין ששיתוף הפעולה בין העירייה לבין השדולה יביא להישגים רבים למען תושבי תל אביב-יפו"

תמונת הכנסת באדיבות google street view.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן