לראשונה בעולם מיצג תאורה ענק שממחיש את צריכת החשמל בישראל הוקם ברידינג

רוצים לדעת כמה חשמל אנו מנצלים? משרד האנרגיה והמים השיק הערב מיזם ייחודי וראשון מסוגו בעולם, במסגרתו הוקם גרף ויזואלי באמצעות תאורה על גבי ארובת תחנת הכוח רידינג, אשר ימחישו ויציגו באופן שוטף את ניצול החשמל במדינה.

שר האנרגיה והמים ד"ר עוזי לנדאו: "מייצג מדד צריכת החשמל נועד להאיר את עייני האומה ולעיני האומה את בצורת החשמל. המיצג נבחר להיות הפרזנטור של קמפיין ההסברה לנושא, ולצד המידע שיכול כל הרואה אותו לקבל, יש לדעת כי כל מנורות המייצג הן מנורות לד חסכוניות בחשמל. המייצג מעיד כי גם חגיגה של אור גדול יכולה להיות חסכונית ויעילה".
המיזם, שגובהו כ- 100 מטר ועל 6 מטר רוחב, מורכב מ-4.5 ק"מ של פסי תאורת לד וכולל 270,000 נוריות תאורה. המיזם הוצב על ארובת תחנת הכוח ברידינג למשך 3 חודשים, לעיני העוברים והשבים, עם הספק חשמל חסכוני ביותר של 9 קילו וואט, (הספק השווה ל-4 קומקומים חשמליים).
זהו פרויקט נוסף במסגרת פעולות משרד האנרגיה והמים, בראשות השר ד"ר עוזי לנדאו, במטרה לשתף ולהגביר את המודעות בקרב הציבור בישראל לחסכון בחשמל.
המיזם, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, הוקם על ידי אומן ומעצב התאורה גיל טייכמן וימחיש, למעשה, את ביקוש החשמל לעומת הספק הייצור בזמן אמת בארץ.
המידע והתמונה מאתר משרד האנרגיה והמים.
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן