סובב טורקי תל-אביב 2019

פסטיבל האופניים הגדול בישראל ייערך זו השנה ה-11 בחוה"מ סוכות בתל- אביב- יפו

יום שישי, 18 באוקטובר 2019

  #מתחם אקספו חווייתי של קפה טורקי 'עלית' בכיכר רבין  # פסטיבל אופניים מקדים לרוכבים # מסלול מחופש ועוד

סובב טורקי תל-אביב 2019 של עיריית תל-אביב- יפו יתקיים זו השנה ה-11 בחוה"מ סוכות, כאשר כ-30 אלף רוכבים צפויים לחרוש את העיר ב-6 מסלולים שונים לכל הגילים, בכל הרמות, לרוכבי אופניים ולגולשים על רולר-בליידס.

תל-אביב-יפו נמצאת בעיצומה של מהפכה תחבורתית. בעשור האחרון נרשמה עלייה משמעותית בקרב רוכבי האופניים בעיר, אשר תורמים להפחתה בזיהום האוויר. בד בבד עם הגידול בכמות רוכבי האופניים, סללה עיריית תל-אביב-יפו בשנים האחרונות כ-140 ק"מ של שבילי אופניים, כאשר בכל שנה מתווספים כ-10 ק"מ של שבילים חדשים לעיר.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב- יפו: "סובב האופניים מהווה חגיגה גדולה, לא רק למשתתפים, אלא לכל תושבי העיר ולמבקריה ומעודד אורח חיים בריא. כעיר הניצבת בשורה אחת עם הערים הגדולות והמובילות בעולם, יש לנו שאיפה להכפיל את השימוש הנוכחי באופניים ובכך למצב את תל-אביב- יפו, כעיר אופניים בינלאומית וזאת כחלק מחזון "עיר גלובלית לאופניים". אני מזמין את כל תושבי העיר; משפחות ויחידים, לבוא עם אופניהם ולהשתתף בחוויה".

סובב האופניים מתקיים בחסות "קפה טורקי עלית", זו השנה ה-7. החיבור בין קפה לפעילות גופנית הוא מובהק ומוכח, שכן צריכת קפאין כשעה לפני פעילות גופנית מאפשרת לבצע אימון ברמת עצימות גבוהה יותר, ותורמת להגברת הריכוז והמיקוד במטרה ולצמצום תחושת העייפות. השנה בחרו בקפה טורקי להשיק, לקראת הסובב, קמפיין שמעודד הגעה למקום העבודה ברכיבה על אופניים, ובכך לתרום גם לאיכות הסביבה וגם לשיפור אורח החיים בריא.

השנה יתקיימו לראשונה תחרויות ה-FUN RIDE : מסלול 8 ק"מ יהפוך למסלול מחופש! 
השנה, לראשונה,  יוזמנו המשתתפים של מקצה ה-8 ק"מ להשתתף בתחרות "האופניים המשוגעים" ותחרות "המשפחה המתחפשת". מדובר משתי תחרויות ססגוניות, מהנות ונושאות פרסים.

  1. בתחרות "המשפחה המתחפשת" הרוכבים מוזמנים להגיע בתחפושות נוחות ומקוריות,  בנושא משותף לכל המשפחה או תחפושות עצמאיות להורים ולילדים,  כיד הדמיון והשיגעון.
  2. בתחרות "האופניים המשוגעים" הרוכבים מוזמנים להשקיע בעיצוב האופניים מבעוד מועד, לצבוע, להדביק, לחבר, למסמר ליצור את הסוס המכונף, כרכרת סינדרלה, מכונית מרוץ, בלרינה ורודה או במילים אחרות להפוך את האופניים המוכרים לכלי רכב מהחלומות!

עד שבוע מיום האירוע יוכרזו שמות הזוכים בפרסים הראשונים בכל תחרות.   במה זוכים?
למקום הראשון – פרס בשווי 1500 ש"ח
למקום השני – פרס בשווי 1000 ש"ח
למקום השלישי – פרס בשווי 500 ₪

נרשמים למסלול ולתחרות באתר העירייה, מגיעים לאירוע עם 2 בני משפחה מחופשים לפחות, מצטלמים באירוע ושולחים לדוא"ל kapaimactive@kapaim.co.il עד שלושה ימים לאחר האירוע (לאחר האירוע או לפני האירוע?)

ומחכים לתוצאות!

אירועים מקדימים לסובב טורקי – תל אביב 2019:

  • "סובב בכיכר"  15- 17 באוקטובר בשעות 11:00 -20:00 –

כבכל שנה, יערך בכיכר רבין פסטיבל אופניים מקדים לרוכבים, במסגרתו יוקמו מתחמי תוכן וחוויה מעולם הספורט והבריאות, יוצבו עמדות מכירה ושירותים לרוכבים מקצועיים וחובבים ויחולקו ערכות הרכיבה של הסובב, שכוללות חולצה מנדפת, מספר אופניים, הפתעות ופינוקים מנותני החסויות.

  • מתחם האקספו החוויתי של קפה טורקי 'עלית' בכיכר רבין – 17-15 באוקטובר בשעות 11:00 -21:00

קחו את האופניים, רכבו לכיכר, היכנסו לחניית האופניים של טורקי ובואו לשבת בבית הקפה שהוקם – הטורקי עלינו! (wifi בשימוש חופשי במקום). במתחם פינת צילום אטרקטיבית, אזור עבודה בחלל משותף, בר קפה חינמי ועוד. רוצים להתחמם לקראת הסובב? ב-16 וב-17  באוקטובר, בשעה 19:00 אנו מזמינים אתכם לשיעור ספינינג המוני לצלילי המוזיקה שינגן DJ איתי גאלו, עשרות זוגות אופניים יחכו לכם במתחם טורקי בכיכר. הרשמה מראש תתאפשר באתר ייעודי שיעלה במהלך חודש ספטמבר.

כל מסלולי הסובב יוזנקו ויסתיימו בחניון גני יהושע (סמוך ללונה פארק תל-אביב). נקודת ההזנקה תהיה בשד' רוקח לכיוון מערב. המסלולים יעברו באתרי העיר השונים ביניהם נמל תל-אביב, נתיבי איילון, טיילת החוף, הרברט סמואל ושדרות ירושלים ביפו. לראשונה יוקם מתחם פיקניק ענקי בשדרות רוקח שיציע שדירת פוד-טראקס עם פינות ישיבה מוצללות.

מסלולי הרכיבה ושעות ההזנקה:

מסלול באורך 60 ק"מ לרוכבי אופניים מקצוענים – זינוק ב-6:15

מסלול באורך 40 ק"מ לרוכבי אופניים מנוסים – זינוק ב-6:45

מסלול 21 ק"מ – רולרבליידס – זינוק ב-7:50

מסלול 21 ק"מ – זינוק ב – 8:00

מסלול 8 ק"מ למשפחות ולרוכבים מתחילים (ללא הגבלת גיל) – זינוק ב-10:30

*ההשתתפות באירוע היא בהרשמה מראש בלבד באתר העירייה:  https://bit.ly/2lHPMc8
**תושבי תל-אביב-יפו, מחזיקי דיגיתל ייהנו מעד 20% הנחה בדמי ההרשמה

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן