בלעדי: במוצ"ש בחדשות ערוץ 2 – כתבת וידאו על הסיעה החדשה בתל-אביב – "סיעת דרום העיר"

בשבת בחדשות סוף השבוע תשודר כתבה על סיעת דרום תל אביב, התארגנות פוליטית של פעילי שכונות דרום העיר שמתכוונים להתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר על מנת לשפר את מצב שכונות דרום תל אביב ולמצוא פתרון לבעיית המסתננים. 

כפי שפרסמנו במספר כתבות באתר, בחודשים האחרונים התארגנו פעילי וועדי שכונות דרום העיר במטרה להריץ רשימה חדשה, עצמאית א-פוליטית למועצת העיר.

השבוע נערכו צילומים במסגרת כתבת וידאו שתחשוף את ההתארגנות ותשודר במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2, מחר (שבת – 13/7) בשעה 20:00.

לדברי חברי הסיעה החדשה הם אינם עסקנים או מחפשי ג'ובים, וגם לא "חברים של חולדאי", כפי שהם מתארים את עצמם.

הסיעה הוקמה בידי פעילי שכונות מכל גוני הקשת הפוליטית, שהמטרה שלהם היא אחת ויחידה לטענתם והיא: להציל את שכונות דרום תל אביב ויפו מההזנחה, ההפקרה והנטישה של רשויות העיר והמדינה.

בין הפעילים המרכזים אשר נחשפו הבוקר בכתבה ניתן למנות את חיים גורן ושפי פז משכונת שפירא, ספי סמג’ה מיפו, דן פאר מנווה-שאנן, סוזי כהן מקריית-שלום, עובדיה ראובן מנווה-עופר, דרור קהלני משכונת התקווה, את דני כץ מיד-אליהו ואביגיל גולן ממרכז העיר.

לדבריהם פעילים נוספים גם משכונות נווה-צדק, פלורנטין, כפר שלם ואף ממרכז וצפון העיר כבר הביעו תמיכה במהלך ומוכנים לסייע להצלחתו.

חברי הסיעה מבקשים באמצעות החשיפה לקרוא לכל מי שרוצה ויכול לעזור (להתנדב, לתרום, לגייס אנשים, לגייס כספים, לעזור ביום הבחירות, להפיץ את החדשות), ליצור איתם קשר.

לקריאת כתבות הנוגעות לבחירות הקרבות – לחצו כאן.

לדף הסיעה ברשת החברתית – לחצו כאן.

חוג בית של סיעת "דרום העיר" בקריית-שלום
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן