עיריית תל-אביב – יפו זכתה ב- 2 פרסים מטעם המגזין "אנשים ומחשבים"

בתחרות " webi awards 2013 " של המגזין זכתה העירייה בפרסים: אתר האינטרנט הטוב ביותר בקטגוריית רשויות מקומיות ופרס הצטיינות מיוחד על פרויקט מועדון דיגיתֵל

עיריית תל אביב יפו זכתה בשני פרסים בתחרות webi awards של מגזין "אנשים ומחשבים", אשר נערכה ביום רביעי האחרון בתל אביב. העירייה זכתה בתואר אתר האינטרנט הטוב ביותר בקטגוריית רשויות מקומיות וכן קיבלה פרס הצטיינות מיוחד על פרויקט מועדון דיגיתֵל. מנימוקיו של עידו לוי, יו"ר חבר השופטים ומנכ"ל גלובל מרקטפלייס:

אתר האינטרנט הטוב ביותר בקטגוריית רשויות מקומיות – "עיריית תל-אביב מציגה אתר מתקדם, בעל יכולות טכנולוגיות ועסקיות מובילות, לאתר ממשק משתמש ידידותי, זמינות גבוהה, זמן תגובה מהיר ושירותים ייחודיים לתושבי העיר."

פרס הצטיינות מיוחד על פרויקט מועדון דיגי-תֵל – "עיריית תל-אביב הקימה מועדון לקוחות חדש בשם דיגיתל. המועדון מעניק לחבריו כרטיס תושב עם הטבות ומתנת הצטרפות. מטרת האתר היא לאפשר לתושבי תל-אביב הרשומים למועדון לקוחות דיגיתל לקבל שירותים ומידע מותאם אישית."

בשנתיים האחרונות מובילה עיריית תל אביב – יפו  מהפכה הדיגיטלית, תחת השם הכולל "דיגיתל". במסגרת מהפכה זו השיקה העירייה את הפרויקטים הבאים; אפליקציה סלולרית, WiFi חופשי ברחבי העיר, מערכת מידע גאוגרפי (GIS), תחרות פיתוח אפליקציות על בסיס מאגרי מידע פתוחים, רישוי מקוון, ועוד.

מועדון הלקוחות "דיגיתֵל" של העירייה הושק בחודש מאי 2013 ומאז הצטרפו אליו כ- 40,000 מתושבי העיר. תושבים המצטרפים למועדון נהנים ממתנת הצטרפות; הנחות במוסדות תרבות, אמנות, ספורט ופנאי; עדכונים אטרקטיביים של הדקה ה- 90; עדכונים שוטפים על המתרחש בעיר בהתאם לתחומי העניין; עדכונים על הנעשה בסביבת המגורים.

אפשר להצטרף למועדון דיגיתֵל בכ- 40 נקודות רישום הפרוסות ברחבי העיר.

פרטים נוספים: www.tel-aviv.gov.il/digitel

ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי, אמר כי העירייה מובילה חשיבה פורצת דרך בכל תחומי העשייה. "שירות "דיגיתל" הוא מהלך נוסף לתפיסת עולם בה אנחנו רואים את עצמנו כגוף מוביל באימוץ הטכנולוגיה לשירות התושב. השירות מאפשר לנו לקיים דו שיח עם התושבים באמצעות הערוצים הדיגיטליים, להעמיק את ההכרות עם תושבי העיר, לשמוע מה הם אוהבים ולהתאים את פעילותנו לצרכיהם. מדובר בפרויקט ייחודי המאפשר לנו להרחיב את המידע והשירותים הניתנים לתושבנו ולבעלי העסקים דרך האתר, תוך הגברת השקיפות העירונית לציבור."

ביולי 2012 דו"ח שקיפות ונגישות למידע עירוני, סביבתי ותכנוני במחוז תל אביב, שנערך על ידי משמר המועצה של החברה להגנת הטבע, קבע כי  אתר האינטרנט של עיריית תל אביב-יפו בולט לטובה מבחינת זמינות, נגישות, עדכניות ואיכות המידע המוצג בו.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן