"תעביר את זה הלאה" הפרויקט החברתי של "מרתון סמסונג תל-אביב" 2014

"סמסונג" יזמה פרויקט תרומת ביגוד חורף לנזקקים 

ביום שישי ה- 28.2.2014 צפויים להשתתף כ-40,000 רצות ורצים במרתון סמסונג תל אביב. 28,000 רצים כבר הבטיחו את מקומם באירוע הספורט הבינלאומי הגדול ביותר בישראל.

חברת "סמסונג" נותנת החסות הראשית במרתון,  יזמה פרויקט תרומה חברתי במסגרתו יועברו פריטי לבוש חמים של רצי המרתון לנזקקים כפי שנהוג במרתונים הגדולים והמובילים בעולם.

״אחת הדילמות של רצים באירועי ריצה המתקיימים בעונת החורף בשעות הבוקר המוקדמות והקרות היא – מה לעשות עם הבגדים הארוכים והחמים איתם הם מגיעים לריצה״, אומרת מנהלת השיווק של סמסונג בישראל, אנה ליפניק-לוי. ״מחד, הם מעוניינים לשמור על חום גוף בזמן שהם מחכים לתחילת המרוץ. מאידך, הגוף מתחמם עם תחילת הריצה ועל כן הבגדים הארוכים הופכים מיותרים ומושלכים הצידה. לכן יזמנו פרויקט שיהפוך את האתגר להזדמנות לתרום לקהילה״. 

מרתון סמסונג תל-אביב מזמין את הרצים להגיע עם בגדים ארוכים אותם הם מעוניינים למסור לתרומה,  ובתחילת הריצה, לפני הזינוק, למסור אותם לדיילי סמסונג שיעמדו בצדי קו הזינוק. סמסונג מתחייבת לכבס את כל הבגדים החמים שיימסרו ולהעבירם נקיים וריחניים לעמותות האוספות ביגוד לנזקקים.

״בין העמותות שיהנו מהביגוד החם שנאסוף הן עמותת ׳לתת׳, עמותת ׳פתחון לב׳ ועמותת מת"ש. פרויקט דומה מתקיים במרתונים גדולים ויוקרתיים בעולם, ביניהם מרתון ניו יורק ומרתון פילדלפיה. במרתון ניו יורק האחרון מתנדבים אספו יותר מ-4 טון של פריטים עבור חסרי בית וארגוני צדקה מקומיים״, אמרה ליפניק-לוי.

קרדיט תמונת נושא: רונן טופלברג

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן