בלב העיר הוכשרו 6 דירות מגורים אשר יושכרו במחיר מסובסד ויופעלו בהם משפחתונים

תגבור מערך המשפחתונים בלב העיר * שכר דירה מסובסד

עיריית תל אביב-יפו פרסמה מכרז להשכרת 6 דירות מגורים בבית אלבר ברחוב פרץ חיות 38, למטרת מגורים והפעלת משפחתונים. גודלן של הדירות נע בין 55 מ"ר ל-82 מ"ר ושכר הדירה החודשי ינוע בין 2,250 ₪ ל-2,500 ₪. 

בית אלבר הינו בניין בן 4 קומות, אותו ירשה העירייה מגב' ריקה אלבר, קשישה ערירית שהלכה לעולמה, ואשר ביקשה בצוואתה כי המבנה ישמש לטיפול בילדים. מתוך מחויבות ל"הקדש" ולשימושי הצוואה, שיפצה העירייה את הבניין בהשקעה של כ-4.2 מיליון  ₪, כאשר מי שיתגורר בו יחוייב להפעיל משפחתון לילדים עד גיל 3, כפתרון לצורך במשפחתונים בלב העיר בעקבות הגידול המבורך במספר הילדים בעיר.  הבית והעסק יושכרו בעלות זהה לדיור בר השגה. צפי האכלוס- בחודשים הקרובים.

הגב' ריקה אלבר ז"ל, שבבעלותה היה בניין ברח' פרץ חיות,  נפטרה לפני כ-10 שנים. אלבר טופלה במשך שנים על ידי העובדות הסוציאליות של עיריית תל-אביב-יפו והתאהבה בהן בזכות הטיפול המסור לו זכתה. לאחר שנפטרה, התברר כי הורישה את הבניין כולו לעיריית תל אביב-יפו ואף ציינה בצוואתה כי היא מבקשת שהבניין ישמש לצורך טיפול בילדים או הקמת מעונות שישרתו את משפחות האזור. הנכס הועמד לטובת מגורים במשך מספר שנים עד לשיפוצו.

מטרת השיפוץ, שבוצע בשנתיים האחרונות על ידי חברת "עזרה וביצרון", הייתה להתאימו למגורים ולהקמת משפחתונים בתוך הדירות, כך שיגשימו את צוואתה של אלבר ז"ל. עם סיום השיפוץ, אשר כלל גם הקמת מעלית שתשרת את ההורים שילדיהם יטופלו במשפחתונים החדשים, כולל הבניין 6 יחידות דיור, שאליהן ייכנסו שוכרים/שוכרות שיסכימו גם לנהל בדירה המותאמת משפחתון שיעניק טיפול בתינוקות עד גיל 3 (עד 5 ילדים בכל משפחתון). על מפעילי המשפחתונים להיות בעלי תעודת מטפל/ת ממשרד הכלכלה.

פעילות המשפחתונים תפוקח על ידי מינהל השירותים החברתיים. תקופת השכירות תהיה ל-3 שנים + אופציה לשנתיים נוספות.

משפחות המעוניינות להגיש מועמדות למגורים והפעלת המשפחתונים יכולות לעשות זאת עד לתאריך 8 בפברואר 2015.

מסמכי המכרז נמצאים באתר האינטרנט העירוני-

http://www.tel-aviv.gov.il/Cityhall/Pages/Assets.aspx?tm=69&sm=&side=96

למעוניינים ייערך כנס משתתפים וסיור בבניין ביום רביעי, 21 בינואר 2015, בשעה 11:00 ברחוב פרץ חיות 38, תל אביב-יפו.

קרדיט צילום התמונות - עזרה וביצרון
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן