קיץ בכיכר – אירוע ענק לבני נוער בכיכר רבין

summer_ bakikar#

יריד תעסוקה * הפנינג והפעלות של תנועות הנוער * TEL TALKS * הופעה חיה של קפה שחור חזק

הכניסה חופשית

יום חמישי, 2 ביוני, 22:00-18:00, כיכר רבין

עיריית תל אביב-יפו ומועצת הנוער העירונית מקיימות בפעם הראשונה את אירוע summer_ bakikar# שיתקיים ביום חמישי, 2 ביוני 2016, בשעות 22:00-18:00. האירוע מיועד לתלמידי כיתות ט'-י"ב מבתי הספר בעיר וכולל הופעה חיה של להקת קפה שחור חזק, הרצאות קצרות של בני נוער המספרים על בעיות שמטרידות אותם יריד תעסוקה ועוד.

להלן פירוט האירועים:

  • הפנינג תנועות הנוער – הפעלות אינטראקטיביות של תנועות הנוער בעיר, המציגות את מרכז הפעילות של כל תנועה במטרה לחשוף את הפעילות הבלתי פורמאלית לנוער הרחב.
  • TEL TALKS – הרצאות קצרות ומרתקות של בני נוער על נושאים המטרידים את בני גילם – "כך ניצחתי את הפרעת האכילה", "אמא, החלטתי לרדת כיתה", "אני מוסלמית, טבעונית ופמיניסטית גאה" ועוד.
  • יריד תעסוקה לנוער-  יוצעו לבני הנוער משרות שיוצגו על-ידי מעסיקים, במגוון רחב של תחומים. בין המעסיקים שיציגו ביריד: קפה גרג, זארה, קרביץ, דומינוס ואחרים.  מטרת היריד לעודד בני נוער לחפש אחר תעסוקה לחודשי חופשת הקיץ. כל המעסיקים שישתתפו ביריד, עומדים בתנאי ההעסקה על-פי החוק ומתאימים לצרכיהם של בני הנוער.
  • פתיחת פסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים–  במהלך הערב יוקרן סרט עלילתי קצר על תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" שנכתב ובוים על ידי חניכי התנועה. בסיומו, יוקרנו שני סרטי סטודנטים קצרים מישראל ומצרפת, בליווי שיחות עם היוצרים.
  • הופעה חיה של "קפה שחור חזק" – לאחר שהופיעו בטקס הדלקת המשואות בהרצל הרצל, מגיעים אורי אלמו ואילק סהלו לכיכר רבין. ההרכב "קפה שחור חזק" הוציא יותר מ-15 שירים, כשבין הלהיטים שלהם השיר "יהיה בסדר" עם נצ'י נצ', שכיכב בתחנות הרדיו השונות והגיע לכ-12 מיליון צפיות.
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן