תחנת משטרה חדשה נפתחה ביפו

התחנה הוקמה במטרה לשפר את השירות לכלל תושבי האזור והמבקרים בו, להרחיב את שירותי המשטרה הניתנים וכמובן להגביר את ביטחונם האישי

היום נערך טקס חניכת תחנת המשטרה החדשה ביפו, במעמד מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, מפקד מחוז ת"א ניצב משה (צ'יקו) אדרי, מפקד מרחב יפתח נצ"מ דני לוי, נציגי עיריית ת"א, נציגי התושבים, קציני ושוטרי התחנה ואורחים נוספים.

הקמת תחנה המשטרה, הינה תולדה של דרישה גוברת והולכת מצד תושבי יפו, לקבלת שירותי משטרה מתחנת משטרה שתתמקם בעיר. ואכן, התחנה הוקמה כדי לתת מענה לצורך זה ולספק לתושבים שירותי משטרה מיטביים.

הקמתה של תחנה זו משמעותה הפניית משאבים ואמצעים שנועדו לשרת את התושבים באופן מיטבי, ולהגביר את ביטחונם האישי הן של אלו המתגוררים ביפו, והן של האזרחים העובדים בעיר או מבקרים בה.

מפכ״ל המשטרה רנ״צ רוני אלשיך אמר: ״תחנת משטרת יפו משרתת אוכלוסייה הטרוגנית המרוכזת בצפיפות ומתמודדת עם פשיעה, עבירות רכוש ואלימות, הפרות סדר ציבורי ועוד. כפועל יוצא השוטרים, הקצינים והמתנדבים עומדים בפני מבחנים מורכבים, ולא אחת מתמודדים עם אירועים הדורשים אורך רוח וסבלנות, לצד נחישות ואסרטיביות. בתכנית אמו״ן (אסטרטגיה, מניעה ומיקוד ניהולי), קבענו כי השיטור הקלאסי ימקד את הטיפול בהתאם לצרכי הציבור בתא השטח הנתון. הקמת התחנה משמעותה -הנגשה והתאמה ספציפית לצורך הקהילתי. המשטרה היא חלק בלתי נפרד מהקהילה ופועל מתוכה ומכוחה. כך ניתן יהיה לייצר נורמות של ציות לחוק, משימה הדורשת שותפויות וחיבור לקהילה. פתיחתה של תחנת יפו מאפשרת למשטרה להתמקד ולתת לתושבים מענה איכותי ונגיש המותאם לבעיותיהם תוך חיבור לקהילה בהדדיות ושקיפות מלאה. אין לי ספק כי פתיחת התחנה תוביל לעלייה בביטחון האישי ובאיכות החיים של התושבים וכן לחיזוק האמון במשטרה״.

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, אמר: "הבסיס לדו קיום וצמצום פערים הוא קודם כל במתן שירותי משטרה איכותיים ובאכיפת החוק והסדר. אני גאה שאנו מחזירים עטרה ליושנה ופותחים מחדש את תחנת המשטרה של יפו שתיתן שרות טוב יותר לתושבים".

מפקד מרחב יפתח נצ"מ דני לוי, אמר: "בתחנת יפו משרתים כ-170 קצינים ושוטרים איכותיים ביותר. מדובר על תחנה חזקה, מקצועית ומיומנת שתיתן שירותי משטרה מיטביים לקהילה ותשרת אותה נאמנה. כבר היום אנו יכולים לראות את ניצני ההשפעה של תחנת המשטרה ביפו במגוון תחומים, הן בהיבט של הורדת רף הפשיעה, מניעת התרחשות של אירועים פליליים וחיזוק קשרי הקהילה עם המשטרה". עוד הוסיף ואמר: "המשטרה כאן בשבילכם התושבים, אנחנו כאן כדי לשרת ולהבטיח את ביטחונכם ולשמור על הסדר הציבורי".

שוטרי וקציני תחנת יפו קשובים לצורכי הקהילה על כל גווניה ברגישות המתבקשת, וזאת לאור השוני הקיים בין מגזר למגזר ובין קהילה לקהילה. משטרת יפו תשרת את כלל התושבים באופן מיטבי ושוויוני ותהיה תחנה משטרה לכלל תושביה – יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, גברים ונשים.

לצד פעילות אכיפה ושיטור, יושם דגש על פעילות של מניעה מצבית, שתכליתה יצירת סביבה בטוחה ומניעת העבירות עוד בטרם התרחשותן. לשם כך יקיימו שוטרי התחנה קשר ישיר ובלתי אמצעי עם התושבים ובני הנוער בפרט, בכדי לקדם את כיבוד החוק והציות לו.

המידע באדיבות אתר משטרת ישראל.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן