המלון הראשון מסוגו בעולם בסוכת מציל יושק במסגרת קמפיין בינלאומי לתל אביב

משרד התיירות ועיריית תל אביב-יפו משיקים מלון פופ-אפ יוקרתי בסוכת מציל בחוף פרישמן

        · שיפוץ הסוכה יחל בימים הקרובים

        · אורחי המלון יקבעו במסגרת תחרות בינלאומית שתושק ברחבי העולם  בשיתוף ענקית התיירות HOTELS.COM

        · הזוכים בתחרות יוטסו לישראל בחודש הבא ויזכו ללון בסוכת מציל שהוסבה לסוויטה יוקרתית פרטית על שפת המים עם באטלר אישי צמוד מקולקציית "מלונות בראון"

אמש, יום שלישי (21.2.2017) השיקו עיריית תל אביב-יפו, משרד התיירות וקולקציית "מלונות בראון" פרויקט ראשון מסוגו בעולם. במסגרת הפרויקט תוסב סוכת המציל בחוף פרישמן למלון יוקרתי על המים, שאליו יוטסו אורחים מרחבי העולם, אשר יזכו בתחרות בינלאומית המתקיימת בשיתוף ענקית התיירות HOTELS.COM.

האירוח הייחודי לזוכים שיוטסו לישראל כחלק מחבילת נופש של ארבעה ימים, יתקיים בחודש מרס, במשך קרוב לשבועיים (15-25.3.2017). הזוכים (זוג מכל מדינה) ילונו בלילה הראשון בסוכת המציל אשר תוסב לחדר מלון מפואר ברמה של חמישה כוכבים – ובשני הלילות הנותרים ילונו האורחים באחד ממלונות "רשת בראון". האירוח בסוכת המציל המעוצבת בהקפדה יכלול מקלחת מפנקת, ארוחת בוקר, באטלר ושירות חדרים יומי.

היוזמה בהובלה משותפת של משרד התיירות, עיריית תל-אביב-יפו ועמותת עיר עולם נועדה לקדם את ישראל כיעד תיירות מוביל בעונות החורף והמעבר.

קמפיין השיווק הבינלאומי יבוצע על ידי משרד התיירות כחלק מקמפיין Two Cities One Break המעודד תיירות לתל אביב ולירושלים במדינות שהוגדרו כיעדים פוטנציאלים לעידוד התיירות לארץ.

כיצד משתתפים בתחרות?

הקמפיין הבינלאומי ברשת בשיתוף ענקית התיירות Hotels.com יקרא לגולשים מרחבי העולם להעלות תמונת אינסטגרם על רקע עיר מגוריהם כשהם לבושים בבגדים איתם יגיעו לחוף התל אביבי (בגדי ים, חלוקים, כפכפי אצבע וכו׳). על המשתתפים יהיה להירשם באתר התחרות citiesbreak.com ולהחזיק שלט עליו כתוב: #TAKEME2TELAVIV – התמונות המקוריות והויראליות ביותר תבחרנה על ידי ועדת הפרויקט. 

שר התיירות, יריב לוין: "משרד התיירות עבר בשנתיים האחרונות מהפך בתפיסה השיווקית, וכיום אנחנו פורצים לנישות חדשות ומשתמשים באמצעים יצירתיים במיוחד ברשתות החברתיות. הפרויקט הוא חלק מקמפייןTwo Cities One Break המעודד תיירות לתל אביב ולירושלים. לכל עיר מאפיינים ייחודים לה, כאשר בתל אביב שמנו דגש על חיי לילה, קולינריה ובמיוחד חוף הים. אנו נמצאים בעיצומה של מגמת עלייה בכניסות תיירים, כאשר שנת 2016 הסתיימה עם עלייה של 4%".

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "מאז הסרט "מציצים" רבים חלמו לישון בסוכת מציל מול הים. בחודש הבא עיריית תל אביב-יפו תגשים את החלום לעשרה מאושרים מרחבי העולם שיזכו לישון בסוכת מציל, שתהפוך למלון בוטיק מפואר. כמו בתחומים אחרים, גם בתיירות, העיר תל אביב-יפו הייתה ותהיה יצירתית ופורצת דרך. אנו עושים רבות כדי למצב את תל אביב-יפו כיעד תיירותי מוביל. חוף הים שלנו שכבר זכה להכרה בינלאומית מקבל היום, בזכות חשיבה יצירתית, תפקיד נוסף בקידום התיירות הבינלאומית".

עיצוב סוכת המציל:

פנים וחוץ: אלין לנגליב

אמן הגרפיטי: אדגר רפאל

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן