עיריית תל אביב-יפו משיקה את המערכת המקוונת לרישוי עסקים

החל מ-1 ביוני יהפוך הליך הבקשה לרישיון עסק להליך מקוון ונגיש עבור כלל בעלי העסקים

אגף רישוי עסקים של עיריית תל אביב-יפו, העלה לאוויר בסוף 2017 שירות חדש, המאפשר לכלל בעלי העסקים בעיר – חדשים וקיימים, לנהל את הליך הבקשה לרישיון עסק באמצעות האתר העירוני. השירות פועל בכל שעות היממה ומאפשר קליטת מסמכים, הזנת תכניות תקינות, מתן שירותים מרחוק, תשלום אגרה, קבלת אישור הגשה – הכל בשקיפות מלאה ובמינימום זמן.

החל מ-1 ליוני 2018 ניתן יהיה להגיש בקשות בצורה מקוונת בלבד (למעט בקשות לרישיון לאירועים המוניים, חידוש רישיון והיתרי שולחנות וכסאות).

בעבר היה על המבקשים להנפיק או לחדש רישיון עסק, לאסוף את כל האישורים והחתימות הנחוצים, להגיע לעירייה עם עורך התכנית ולפתוח בקשה לרישיון עסק מול נציג השירות. במקרה של חוסר בנתונים, היה עליהם להשלים אותם ולהגיע בשנית. כיום, במקום להתרוצץ, פשוט גולשים לאתר האגף לרישוי עסקים, פותחים בקשה למידע מוקדם ומנהלים את תהליך הבקשה מתחילתו ועד סופו מבלי לצאת מהבית. בנוסף, אפשר לצפות ברשימת המסמכים הדרושים לצורך אישור הבקשה, ולהעלות אותם למערכת כקבצים דיגיטליים. גם את תכנית העסק ניתן להגיש דרך המערכת המקוונת, המוודאת באופן אוטומטי שחישוב שטחי המבנה נעשה בצורה מדויקת, ומגישה הערות ודגשים לתיקון התכנית, כך שתתאים לדרישות. לאחר אישור התכנית, גם תשלום האגרה בעבור הגשת הבקשה מתבצע בקלות ובמהירות דרך האתר. המערכת מיועדת לשימושם של בעלי עסקים ובעלי עניין מטעמם, כגון שותפים, ועורכי תכניות העובדים בשירות בעלי עסקים.

לרשות אלו שיתקשו עם ההליך המקוון יפעל מוקד תמיכה כפול:

1. תמיכה טכנית – יספק מענה לשאלות טכניות  03-7247808

2. תמיכה מקצועית – יספק מענה לגבי סוגי בקשות לרישיון, סוגי עסקים, מהויות, סטטוסים וכו'. 03-7244600

הליך הגשת הבקשה באופן מקוון, מצטרף לרשימת שירותים מקוונים נוספים באגף רישוי עסקים הפועלים בעיר תל אביב-יפו: זימון תורים מראש, בקשה למידע מוקדם, בדיקת סטטוס בקשה, מיפוי עסקים בעלי רישיון או היתר זמני במפות ה GIS ביצוע תשלומים ועוד.

קישור למערכת רישוי מקוון

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן