מן המשטרה: אוסף ידיעות של הימים האחרונים. חדש – שיטור על סגווי ; חשד לסחר בבני אדם ; מעצר קטינות על תקיפה ; ארוע בחוף הים

חדש בטיילת תל אביב – שוטרים על סגווי

את הסגווי יפעילות שוטרי לב תל אביב באזור הטיילת לאורך כל שעות היום ויתנו מענה לקריאות אזרחים מכל חלק באזור הטיילת.

מחוז תל אביב הכניס לשירותיו את ה-T3 – רכב תלת אופן (סגווי) לשימוש עבודת שוטרי הסיור בתחנת לב תל אביב. כלי הרכב מיועד לאזורים צפופים עם עומסי תנועה וריבוי הולכי רגל, וכן לאזורים אליהם כלי רכב לא יכולים להגיע.

את הסגווי יפעילות שוטרי לב תל אביב באזור הטיילת לאורך כל שעות היום ויתנו מענה לקריאות אזרחים מכל חלק באזור הטיילת. הסגווי יסומן ככלי רכב משטרתי בעל מספר משטרתי מזהה.

חשד: אילץ את זוגתו לעסוק בזנות

שלושה בני אדם, בהם אב ובנו, נעצרו בחשד לעבירות של סחר בבני אדם, אחזקה בתנאי עבדות, אינוס ותקיפה.

חוקרי משלג תשאול ימ"ר תל אביב עצרו אמש (שלישי) שלושה חשודים, בהם אב ובנו, בחשד לעבירות של סחר בבני אדם, אחזקה בתנאי עבדות, אינוס, הבאה לעיסוק בזנות בנסיבות מחמירות ותקיפה.

על פי החשד פתח הבן בית בושת והכריח את זוגתו לחיים לעסוק בזנות, תקף אותה באלימות ונטל את כספה. בנוסף הוא חשוד שאילץ אותה לקחת הלוואות כספיות גדולות לצורך רכישת מכונית יוקרה. הפרשה נחשפה כאשר בלשים פשטו על המכון בו הבחורה הועסקה.

להתעללות היה שותף, על פי החשד, גם האב, שהיה מודע למעשיו של הבן וכן חשוד נוסף שהיה שותף להתעללות.

2 קטינות נעצרו בחשד לתקיפה בדיזינגוף סנטר

בהמשך לאירוע תקיפת קטין וקטינה ביום חמישי האחרון בדיזנגוף סנטר – משטרת תל אביב עצרה לחקירה שתי קטינות בגילאי 15 ו-16, שעל פי החשד מעורבות באירוע החמור.

החקירה נמשכת.

ניסתה להכניס בכוח את בתה בת ה-9 לים ונעצרה

מספר אנשים בחוף מציצים בתל אביב הבחינו בערב יום ראשון באישה שנראתה כשהיא מכניסה בכוח את בתה בת ה-9 לים. האנשים קראו לה לצאת מהמים ובמקביל הזעיקו פקח שעיכב אותה במקום. ניידת משטרה שהגיעה לחוף לקחה את האישה לחקירה בתחנת המשטרה בצפון תל אביב.

נסיבות הארוע נבדקות.

המידע מאתר המשטרה.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן