תל אביב נתפסת כעיר שהכי כדאי לגור בה במדינת ישראל; רון חולדאי הוא ראש העיר המוכר ביותר

נתונים אלה עולים מסקר שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה בשבוע האחרון לקראת הוועידה למינוף ומיתוג ערים שתתקיים בירושלים בשני הקרוב 26 בנובמבר 2012

מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים בשיתוף עם מידע כנסים יוזמים את הוועידה השנתית למינוף ערים 2012 שתתקיים ביום שני הקרוב, 26.11.2012.

לקראת הוועידה, ערכה חברת גיאוקרטוגרפיה סקר שנועד לבחון את תפיסות הציבור בנוגע לנושאים הקשורים לערים וראשי ערים בישראל.

שאר הערים צוינו ללא הבדלים מובהקים ביניהן, חיפה צוינה במקום השלישי ראשון לציון , רעננה ואשדוד צוינו מיד אחריהן.

עוד עולה מהסקר כי רון חולדאי נתפס כראש העיר המוכר ביותר בישראל כאשר 40% מהנשאלים בחרו בו בסקר הפופולאריות. ניר ברקת נתפס כראש העיר השני המוכר ביותר בישראל, כאשר 18% מהנשאלים בחרו בו בסקר הפופולאריות. ראשי עיר אחרים ובהם רוביק דנילוביץ, יונה יהב, מרים פיירברג ואחרים אוזכרו גם הם ללא הבדלים מובהקים זה מזה.

נתון מדהים נוסף מראה כי70% מהציבור בישראל גאים להיות תושבי העיר או הישוב בו הם מתגוררים.

מהסקר עולה כי מחצית מהציבור חשים כי ראש העיר או ראש המועצה שלהם דואג לתושבים ושם את תושבי העיר בראש מעייניו (21% במידה רבה מאוד ו-31% במידה רבה). 56% מהציבור חשים כי ראש העיר או הישוב שבו הם מתגוררים תורם לתדמית החיובית של העיר (23% סבורים כי הוא תורם במידה רבה מאוד, 33% כי הוא תורם במידה רבה).

סקר לוועידת מיתוג ערים

הוועידה השנתית למינוף ערים הינה וועידה ראשונה מסוגה בארץ המביאה את הנושאים הבוערים על סדר היום של הרשויות המוניציפאליות והתושבים. הוועידה מכנסת ראשי ערים, סגנים, ראשי מועצות מקומיות, וכל מי שעוסק בתחום העירוני: מתכננים אורבנים, מהנדסים, אדריכלים, יזמי נדל"ן, אנשי שיווק ופרסום, חברות טכנולוגיות, מנמ"רים, אנשי מחשוב, בקרה וניהול ידע ומומחי בטחון ואבטחה אדריכלים, מעצבים, נדל"ניסטים, ודרגי מקבלי החלטות בשלטון המוניציפאלי במטרה ליצר דיון מקצועי ופורום להחלפת ידע בין כל הגורמים המהותיים והמשפיעים בישראל העוסקים במיתוג ומינוף ערים, עבור המשך עשייה פורייה.

המשתתפים בוועידה הייחודית כוללים, בין השאר, את שר הפנים אלי ישי, שר השיכון והבינוי אריאל אטיאס, ראש העיר ירושלים – ניר ברקת, ראש העיר חיפה – יונה יהב, ראש העיר אילת – מאיר יצחק הלוי, ראש העיר בני ברק – הרב יעקב אשר, ראש העיר ראש העין – משה סיני, ראש העיר חדרה- חיים אביטן, ראש העיר קרית גת- אבירם דהרי וכן יזמי נדל"ן מובילים ומכובדים מתחום הטכנולוגיה והתחבורה – אשר ייקחו חלק במושבים השונים שיהיו בה, בין השאר ענבר אור – הבעלים של קבוצת ענבל אור, חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור, תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, שלום שטרית, מנכ"ל קבוצת שתית, ג'רי סנדרס – מנכ"ל Sky Tran, דני שפילמן – מנכ"ל תל אופן, אודי סביון, מנכ"ל כביש 6, מישל אזולאי, מנכ"ל אוטופארק ועוד.

מושבי וועידת מינוף ערים יעסקו בתשתיות, יצירה והשבחה של מקורות הכנסה, נדל"ן, ערים חכמות, פיתוח עסקי, רמת השירותים, תרבות ככלי להתחדשות עירונית ועוד. הוועידה תסקור את כל התחומים הנ"ל תוך הבאת ידע תיאורטי ויישומי לשם ביצוע מוצלח של מינוף ומיתוג עיר ויצירת נטוורקינג וקשרים מקצועיים בין מקבלי החלטות לבין נותני שירותים.
לאתר הועידה: http://brandandthecity.evolero.com/

לאתר בנייני האומה: www.iccjer.co.il

לאתר מידע כנסים: www.meda-conferences.com

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן