חנוכת קונסרבטוריון חדש על-שם לין ותד אריסון ברחוב לואי מרשל בתל-אביב

בשבוע שעבר נחנך הקונסרבטוריון על-שם לין ותד אריסון, בנוכחות ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, ומשפחת אריסון שהקימה את המקום ביחד עם העירייה וקרן תל-אביב-יפו לפיתוח.

הבניין החדש, ברחוב לואי מרשל בתל-אביב, מארח מדי יום מאות תלמידים מכל רחבי העיר שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם המוסיקה ונהנים מציוד חדיש, אולפן הקלטות ואודיטוריום בן 320 מקומות.

ראש העירייה, רון חולדאי, מסר: "לפני ארבע שנים, כשהתחלנו בבנייה המחודשת של הקונסרבטוריון הראשון על-שם לין ותד אריסון, לא ידעתי שעם הפתיחה אמצא את נכדי בן החמש לומד כינור בין כותלי הבית. תושבי תל-אביב-יפו חייבים להעריך את תרומתה של משפחת אריסון זו הפעם השנייה להקמתו מחדש של קונסרבטוריון לתפארת, ובמיוחד את תרומה של הגברת שרי אריסון".

ג'ייסון אריסון, יו"ר הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון אמר: "בניית הקונסרבטוריון, על גילגוליו השונים, הייתה אתגר, אבל התוצאה היא פנינה בלב העיר תל-אביב. הקרן המשפחתית גאה בפרויקט הזה שמביא לידי ביטוי את המסורת המשפחתית של תמיכה באמנות ומהווה חלק משורת פרויקטים בתחום האמנות שהתגייסנו להקמתם".

נציגי הקונסרבטוריון אמרו: "החינוך המוסיקלי והחתירה למצוינות הם ה”מה” וה”איך” שלנו. בחרנו במעורבות הטוטאלית, במחויבות לשמור ולקדם את איכות ההוראה והעשייה המוסיקלית, ולעצב את הדורות הבאים של מוסיקאים ושוחרי תרבות. בתום ארבע שנים של גלות מרצון מילה אחת שמן הראוי לומר – תודה לכל מי שעזר, עוזר ויעזור לקונסרבטוריון להגיע ליעדיו ולהגשים את חלומותיו".

באירוע השתתפו גם בכירי קבוצת אריסון, שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון, אפרת פלד, יו"ר ומנכ"ל אריסון השקעות, מנכ"ל קרן אריסון שלומית דהפריס, יו"ר בנק הפועלים יאיר סרוסי, מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן, יו"ר הוועד המנהל של הקונסרבטוריון, גבי ברון, ומנהל הקונסרבטוריון קוסטין קנליס אולייר.

ראש העיר רון חולדאי בארוע חנוכת הקונסרבטויון

המידע והתמונה באדיבות אתר העירייה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן