'אתנה הולכות רחוק' בנמל תל אביב – שישי 26/4

צעדת "אתנה הולכות רחוק  בנמל תל אביב תפתח את אירועי "שבוע ספורט ישראל 2013" יום שישי הקרוב  ה – 26 באפריל,  בין השעות 08:00 – 12:30, הכניסה חופשית! 

אלפי נשים ונערות צפויות להשתתף השנה בצעדת הנשים "אתנה הולכות רחוק" בהשתתפות שרת התרבות והספורט, לימור לבנת. מה שהחל כצעדת נשים גדולה הפך במהרה להפנינג ספורטיבי הנערך מדי שנה לא רק בעיר תל אביב כי אם בירושלים ובבאר שבע וסוחף אחריו אלפי נשים ונערות מכל הארץ. הצעדה שהפכה למסורת הינה אחד מאירועי השיא של "שבוע ספורט ישראל ביוזמת משרד התרבות והספורט.

האירוע ייפתח עם צעדת אתנה המסורתית לאורך רצועת הטיילת (6.5 ק"מ) מהנמל לכיוון פארק הירקון. בשובן, מצפה לצועדות הפנינג ספורטיבי גדוש בפעילויות ספורטיביות ומגוונת: כדורעף חופים – משחק ראווה של שחקניות נבחרת ישראל שלאחריו ילמדו את המשתתפות את רזי המשחק, לטינו דאנס, ריקוד "האתנה שיק" המפורסם, זומבה, מתחמי קיקבוקס וספינינג עם מדריכים מקצועיים, Body Power, Drums Alive ועוד. את האירוע נחתום, כמדי שנה, עם ריקוד הייחודי לצלילי המנון של "אתנה הולהכות רחוק".
"אתנה הולכות רחוק" הוא פרי יוזמה משותפת של משרד התרבות והספורט, "אתנה" – המועצה הלאומית לקידום נשים בספורט, ועיריית תל-אביב. המועצה הוקמה ביוזמת השרה לבנת בשנת 2006 במטרה לקדם ולהבטיח השתתפותן של ילדות, נערות ונשים בכל תחומי הספורט ובכל הרמות.

שרת התרבות והספורט לימור לבנת: "צעדת הנשים אתנה הולכות רחוק, צפויה להיות השנה ססגונית וגדולה יותר מאי פעם. אני מזמינה אתכן נשים, נערות וילדות מכל הארץ לבוא ולקחת חלק באחד מאירועי השיא של שבוע ספורט ישראל. לצד הערך הספורטיבי, 'אתנה הולכות רחוק' הוא גם פרויקט בעל חשיבות ערכית ומשמש כלי להעצמה נשית. אחת המטרות שלו היא להגביר את המודעות של נשים מגיל צעיר לחשיבות הרבה שיש להשתתפותן בספורט. 'אתנה' חוללה בשנים האחרונות מהפיכה בספורט הנשים שמתבטאת בעלייה משמעותית של מספר הספורטאיות הפעילות בישראל, וחובתנו לדאוג שמגמה זו תימשך".

לפרטים והרשמה – לחצו כאן.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן