ציון 100 לעיריית תל-אביב-יפו בביקורת אחזקת מקלטים של פיקוד העורף

בביקורת שנערכה במקלטים הציבוריים בעיר תל-אביב-יפו ע"י פיקוד העורף ניתן לעירייה הציון 100 ונקבע כי מצב המקלטים בעיר טוב מאוד.

בדוח, אותו הגישה הנדסאית מחוז דן בפיקוד העורף, ליטל בנסבי, למנכ"ל העירייה, מנחם לייבה, זכתה העירייה לשבחים אודות הרמה הגבוהה של אחזקת המקלטים הציבוריים וכן על מעורבותה ורצינותה של מחלקת המקלטים, המנהל וכל צוות העובדים. עוד נכתב כי ניתן לראות את ההקפדה על שמירה על המקלטים כשירים לתרחיש בלתי קונבנציונאלי ע"י הקפדה על האיטום והתקנת מערכות סינון ואוורור.

עיריית תל-אביב-יפו נערכת מבעוד מועד לשעת חירום. היערכות זו באה לידי ביטוי בהכנת תכנית מיגון רשותית, מיפוי כל השטחים המוגנים שיעמדו לטובת הציבור ומיצוי מלוא הפוטנציאל שלהם, שיפוץ המקלטים הציבוריים וציודם על פי סטנדרט פיקוד העורף ותקצוב עירוני של כ- 20 מיליון ש"ח. לרשות הציבור בעיר עומדים 241 מקלטים ציבוריים, ביניהם 111 מקלטים ציבוריים המצוידים במערכת סינון אוויר כנגד לוחמה כימית – חל"כ, בשטח של כ- 25,000 מ"ר, המאפשרים למעלה מ- 50,000 מקומות. המקלטים מתוחזקים ברמה גבוהה ומבוקרים באופן רציף על ידי העירייה ופיקוד העורף.

העירייה זוכה לציוני שבח בתחום כבר מספר שנים ונבחרה במקום הראשון בתחרות "רשויות בתחום אחזקת מקלטים ציבוריים בישראל יפה" 3 שנים ברציפות. כמו כן, בביקורת שנערכה על ידי פיקוד העורף במקלטים הציבוריים ביוני 2012 ניתן לעירייה ציון טוב מאוד.

המידע באדיבות אתר העירייה.

מערכת סינון אב"כ
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן