היערכות מוגברת של המשטרה למזג האוויר הסוער

לקראת הסערה תוגברו מוקדי החירום והמידע, הועלתה הכוננות של יחידות החילוץ והורחבה הפריסה של הכוחות בכבישים ובערים

משטרת ישראל ערוכה לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי לפקוד את ישראל בימים הקרובים. ההיערכות נעשתה בהתאם לנתוני הרשות המטאורולוגית, במטרה לשמור על ביטחון הציבור ועל שגרת החיים התקינה בצורה הטובה ביותר.  
מוקד החירום המשטרתי (100) וכן מוקד המידע הארצי (110) תוגברו בשוטרים על מנת לתת מענה מהיר לציבור, זאת לצד עיבוי משמרות השוטרים בשטח והגברת הכוננות של יחידות המתנדבים המשטרתיות העוסקות בחילוץ.
ההיערכות המיוחדת כוללת פריסת כוחות מוגברת בכבישים ובמרכזי הערים, בהתאם להערכות מצב הנערכות כל העת בשיתוף הגורמים הרלוונטיים, בהם הרשויות המקומיות, כוחות הכיבוי, מד"א, חברת החשמל ועוד.
אנו מבקשים מציבור הנהגים לנהוג במשנה זהירות במזג האוויר הסוער, בדגש על נסיעה בסמוך למאגרי מים בהם קיימת סכנת נפילה, היסחפות וטביעה. בנוסף, יש להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להדליק אורות, להימנע מעצירות פתע ולעצור רק בתחנות ריענון מוסדרות ולא בשולי הכביש.
בהתאם לחיזוי השירות המטאורולוגי לשלג ולהצפות, על הציבור לקחת בחשבון כי צירי תנועה מסוימים ייחסמו בהתאם לצורך ולא תתאפשר נסיעה בהם, וזאת על מנת לשמור על שלום הציבור וביטחונו.
אמש פתחה המשטרה מרכז מידע משטרתי לאומי (מנמ"ל) במטה לוד, על מנת לרכז מידע מכלל המחוזות, האגפים וגופי החירום וההצלה במטרה לגבש תמונת מצב עדכנית בהתאם.
מוקד אגף התנועה מזרים כל העת הודעות לתקשורת על חסימות כבישים והמלצה לנוע בדרכים חלופיות בטוחות. אנא היו קשובים והישמעו להנחיות השוטרים. עדכונים שוטפים יפורסמו בעמוד הפייסבוק המשטרתי ובחשבון הטוויטר.
המידע באדיבות אתר משטרת ישראל.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן