המרכז הרפואי איכילוב תל אביב מציג: "בריאות – במחשבה תחילה"

בימים אלו נפתחת במרכז הרפואי תל-אביב תוכנית ייחודית לקידום בריאות המיועדת למטופלי ומחלימי סרטן ולבני משפחותיהם. התוכנית “בריאות – במחשבה תחילה”, מבוססת על "שיטת העבודה של ביירון קייטי", שהפכה לשם דבר בתחום טיפולי הגוף-נפש, והעצמת האדם באמצעות מודעות וחקירת המחשבות הגורמות למתח ודחק (stress).
ההתמודדות עם מחלת הסרטן אינה מסתכמת בריפוי גופני. רבים מחולי הסרטן ששרדו את המחלה למדו על בשרם שהחזרה לשגרה היא תהליך קשה וכואב, המלווה לא פעם בעייפות כרונית, בפחד מהופעה חוזרת של המחלה, בפגיעה בדימוי העצמי והגופני, בקושי לחזור למעגל העבודה, בקשיים פסיכולוגיים כגון מתח, דיכאון ובדידות וכן בתחושת אובדן השליטה על החיים. הצורך הזה, שהולך ומתבהר בשנים האחרונות, הביא אותנו לפתח סדנת תמיכה ייעודית שמחזקת את הגוף והנפש בשלב הטיפולים, מקדמת את תהליך ההחלמה, ומסייעת לחזרה מיטבית לחיים לאחר סיום הטיפולים.
שיטת העבודה של ביירון קייטי עמדה במרכזו של מחקר שבוצע במרכז הרפואי תל-אביב בקרב נשים שהיו בתהליכי החלמה מסרטן השד. ממצאי המחקרים הצביעו על שיפור משמעותי בתפקוד הפיזי, החברתי והרגשי של המחלימות, לעומת נשים שלא חוו את הטיפול. מעבר לכך, בקרב נשים אלו נרשם שיפור במדדי שינה, באיכות החיים הכללית ובחזרה מיטבית לשגרת חייהן עם תום תהליך ההחלמה מהסרטן.
הסדנה בת 8 מפגשים, תתקיים אחת לשבוע בימי ראשון בשעות 15:30-19:00, בספריית המערך האונקולוגי, קומה 10 בבניין האשפוז ע"ש אריסון. המפגש הראשון יתקיים ביום א', 4.11.
לפרטים נוספים על הרישום ועלות הסדנה אנא התקשרו למספר 03-6973630 או 052-3556784, או שלחו מייל לכתובת: Inbal_franko@walla.com
המידע מאתר איכילוב.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן