דברי ראש הממשלה נתניהו על מבצע "עמוד ענן"

אזרחי ישראל,
אני מבקש תחילה לשבח את חיילי ומפקדי צה"ל, בראשם את הרמטכ"ל רב אלוף בני גנץ, שגם בשעה הזאת מפקד על המבצע. אני מבקש לציין את אנשי השב"כ, בראשם את ראש השב"כ יורם כהן, על חלקם החשוב בהישגים המבצעיים שכבר הושגו. אני מבקש להודות לאזרחי ישראל על תמיכתם האיתנה במהלך הזה. אני מבקש להודות לתושבי הדרום שנמצאים בחזית, מגלים נחישות וקור רוח.
החמאס וארגוני הטרור בחרו להסלים בימים האחרונים את התקפותיהם על אזרחי ישראל. איננו מוכנים להשלים עם מצב שבו אזרחי ישראל מאוימים בטרור של ירי רקטות. שום מדינה לא הייתה מסכימה למצב זה, ישראל איננה מוכנה להשלים עם מצב זה.
פגענו בדייקנות במטרות אסטרטגיות של החמאס. פגענו משמעותית ביכולת השיגור של רקטות מעזה למרכז הארץ, ואנחנו פוגעים ביכולת השיגור לדרום. ארגוני הטרור – החמאס, הג'יהאד האסלאמי ואחרים – פוגעים באזרחים שלנו בכוונה תחילה, תוך כדי כך שהם מסתתרים מאחורי האזרחים שלהם בכוונה תחילה. אנחנו, לעומת זאת, נמנעים ככל האפשר מפגיעה באזרחים, וזהו הבדל יסודי בינינו לביניהם. הוא מרמז גם על ההבדל הגדול לא רק בשיטה אלא במטרה. הם פשוט רוצים למחוק אותנו מעל פני האדמה, ואין להם שום סייג מפגיעה באזרחים וחפים מפשע.
העברנו מסר ברור לארגון החמאס ולארגוני הטרור האחרים, ואם יהיה צורך, צה"ל ערוך להרחבת הפעולה. אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי להגן על אזרחינו.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן