(הודעת דובר צה"ל) תקיפת מקום מסתור של בכירי ארגון הטרור גי`האד איסלאמי פלסטיני

דובר צה"ל מוסר כי לפני זמן קצר, בפעילות משותפת לצה"ל ולשירות הביטחון הכללי, תקף צה"ל מקום מסתור של פעילים בכירים ממערך הירי תלול המסלול של ארגון הטרור ג'יהאד איסלאמי פלסטיני בצפון רצועת עזה. זוהתה פגיעה מדויקת במטרה. 

במקום המסתור שהו פעילי גא"פ בכירים אשר נפגעו בתקיפה: 

בהאא אבו אל- עטא, פעיל גא"פ בכיר, חבר המועצה הצבאית העליונה, מפקד חטיבת העיר עזה מטעם ארגון הטרור גא"פ. מוביל קו לוחמני מול ישראל, מאכוון ירי תלול מסלול רב כנגד ישראל ומשולב במערך הייצור. כמו כן, מעורב בתכנון פיגועים כנגד ישראל ומעורב מרכזי במערך הרקטות ארוכות הטווח של הארגון.

תיסיר מחמוד מחמד געברי, פעיל גא"פ בכיר, יליד 1972, תושב סג'עייה תורכמאן. חבר המועצה הצבאית העליונה של הארגון ברצועת עזה ואחראי תיק המבצעים. שימש בעברו כמפקד חטיבת העיר עזה בארגון. במסגרת תפקידיו בארגון הגא"פ היה מעורב בהנעת פיגועים רבים לעבר יעדים ישראלים, בכללם, ירי תלול מסלול נרחב ופיגועים לעבר כוחות צה"ל. מהווה עוגן וסמכות לפעילות האימונים וההתעצמות של הארגון, משמש מקור סמכות ומאשר ביצוע פעילות צבאית למול ישראל.

חליל בהתיני, מבכירי מערך ההתעצמות של ארגון הגא"פ ברצועת עזה ומשמש מפקד הביטחון המסכל של הארגון. מעורב מרכזי במערך הרקטות ארוכות הטווח של הארגון.

ראמז חרב, פעיל גא"פ צבאי בכיר, יליד 1976, תושב סג'עייה ג'דידה, מחזיק תיק ההסברה בחטיבת העיר עזה, פועל כסייענו של תיסיר געברי (ראש תיק המבצעים של ארגון הגא"פ ברצועה), בעברו מפקד גדוד שייח' רצ'ואן.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן