סוכן משטרתי סמוי הוביל ללכידתם של 65 מסתננים המעורבים בפלילים

היום לפנות בוקר הסתיימה פעילות של סוכן סמוי, שנמשכה 14 חודשים, אשר בסופה נעצרו 65 חשודים מקרב אוכלוסיית המסתננים, בחשד לסחר בסמים ועבירות רכוש ואלימות. זהו מספר העצורים הגבוהה ביותר שהופלל על ידי סוכן.

במהלך פעילותו הסוכן פתח בית קפה באזור דרום תל אביב, אשר שימש כמקום בילוי של הזרים. הסוכן תיעד עסקאות סמים שנערכו בסמטאות חשוכות ובגנים ציבוריים, ובנוסף רכש מהזרים רכוש גנוב.

במהלך מסיבה שערך הסוכן הלילה בבית הקפה אותו ניהל, הגיעו כוחות שיטור רבים של מחוז תל אביב, ביניהם שוטרי ובלשי מרחב יפתח, וביצעו מעצרים של מפרי החוק שהופללו על ידי הסוכן.

מרבית העצורים נעצרו כבר בעבר והוגשו נגדם כתבי אישום, אולם לאחר שהצליחו לשנות את זהותם, ההליכים המשפטים נגדם הופסקו לאחר שלא הצליחו לעצור אותם בשנית.

ניצב משנה דוד גז מפקד המרחב מפקח על המבצע

"מדובר בפעילות מורכבת, ארוכה מאוד ורחבת היקף. זוהי הפעם הראשונה בה הוחדר סוכן לקבוצת מחוללי הפשיעה בדרום תל אביב. כל זאת הופך את הפעילות למיוחדת וייחודית." כך התייחס נצ"מ דוד גז, מפקד מרחב יפתח, לפעילות הסוכן. "ההחלטה להחדיר סוכן לאוכלוסייה זו התקבלה לפני שנתיים, כאשר הייתה עליה משמעותית בפעילות הפלילית באזור דרום העיר. בזכות הפעילות של הסוכן למדנו הרבה על הלכי הרוח ביניהם. המטרה העיקרית של הפעילות היא לעצור את העבריינים בין הנתינים הזרים שפוגעים בתחושת הביטחון של תושבים באזור דרום העיר. אנו נמשיך לקיים פעילויות גלויות וסמויות על מנת לשפר את איכות חייהם של תושבי האזור."

הכוחות פושטים על המתחם
עולים לזינזאנה

מפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, אמר כי "ההפעלה הזאת היא חשובה אבל לא עומדת בפני עצמה. מה שנעשה בדרום תל אביב הוא פועל יוצא של מדיניות המשרד לביטחון פנים ומעורבות השר לביטחון פנים. נחשפנו כאן לשוטר מיוחד שעשה עבודה מצוינת. התכלית של המשימה שלנו היא לשפר את ביטחון התושבים בדרום תל אביב, והמטרה השנייה היא ליצור חוק וסדר וכיבוד החוק באזור."

מרבית העצורים יובאו היום לבית משפט השלום.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן