בשבת (8/3) בפעם הרביעית – המאבק על הגינות הציבוריות בדרום העיר נמשך

שבת רביעית ברציפות בה תושבי דרום תל-אביב ממשיכים במאבקם להשבת הגינות הציבוריות לייעודן. לא פחות מ-4 גינות על הכוונת בשבת הקרובה. הציבור הרחב נקרא לצאת מהאדישות ולשתף פעולה.

מה שהחל לפני כחודש כפעילות להשבתה של גינת דה-מודינה בשכונת שפירא לשפיות מטקסי האבל של המסתננים מדי שבת בבוקר, המשיך מזה שלוש שבתות רצופות בהצלחה גם בגן התקווה ובגינות הנוספות ברחבי דרום העיר (כתבה 1 , כתבה 2).

כך פרסמו הבוקר המארגנים:

בשבת הקרובה נרחיב את המאבק על המרחב הציבורי בדרום תל אביב. נחזור שוב לגינת דה מודינה, זו השבת הרביעית. נחזור לגן התקווה בפעם השנייה. נצרף למאבק את הסקייט פארק ביד אליהו, ונפגין נוכחות בגינה הקטנה בלבנדה.

חשוב חשוב חשוב: כל שכונה חייבת להתארגן עם אנשים. לא חייבים המונים (אם כי עדיף). צריך קבוצה גדולה של אנשים נחושים. תביאו איתכם דרבוקות, משרוקיות וכלי נגינה. תשתדלו לא להיכנס לעימותים מיותרים, אבל תבהירו חד-משמעית שאין יותר טקסים בגינות ציבוריות בדרום.

השעות:

גינת דה מודינה החל בשעה 07.00 בבוקר (האבלים מתחילים להתכנס בשש וחצי בערך ואנחנו משתדלים למנוע את הטקסים לפני שהם מתחילים).
גן התקווה החל בשעה 11.00 (זו השעה שבה מתחילים את החתונות).
הסקייט פארק בשעה 08.00 בבוקר.
הגינה בלבנדה על הבוקר.

תושבים שרוצים לצרף את הגינות בשכונתם למאבק, מוזמנים להשאיר פה הודעה ואנחנו נשמח לייעץ ולתמוך.

ולפעילי הארגונים שקוראים את הדברים האלה:

קחו את החברים שלכם צפונה. מצפון לרוטשילד ועד גני יהושע יש המון גנים ירוקים ורחבי ידיים עם אנשים טובים, שיקבלו את פניהם בשמחה, יצלמו וימחאו כפיים, וירגישו מאוד מאוד נאורים.

הפלאייר אותו הפיצו מובילי המאבק

לדף הארוע ברשת הפייסבוק – לחצו כאן.

תמונות מהשבתות האחרונות

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן