החל מהשבוע: קאנטרי קהילתי חדש – בית בארבור

בריכת שחיה חדשה וחדר כושר משופץ, אלטרנטיבה לקאנטרים הפרטיים ומחירים שווים לכל נפש

עיריית תל-אביב-יפו סיימה את שיפוצו של המרכז הקהילתי בית בארבור, וכעת הוא משמש כקאנטרי קהילתי משודרג המהווה אלטרנטיבה לאלו הפרטיים הפועלים בעיר, במחירים שווים לכל נפש.

הקאנטרי הקהילתי כולל בריכת שחיה ובריכת פעוטות חדשות ומקורות שתפעלנה במשך כל השנה, ובריכה קיצית ששודרגה. בנוסף ישנן מלתחות חדשות, חדר מכונות, מדשאות ושטחים פתוחים לרווחת הציבור. המבנה המרכזי שופץ לרבות קירותיו החיצוניים, הלובי, האודיטוריום, חדרי הסטודיו ושירותים. חדר הכושר הועבר לחלל גדול יותר ושודרג, ובמקום מגרש הספורט הישן נבנה מגרש רב תכליתי חדש המשרת את חוגי בית בארבור ואת התושבים.

בשנה הקרובה, עתיד לקום במתחם בית קפה, וכן ישופץ אולם הספורט, הספרייה ומלתחות הבריכה הקיצית.

עלות הפרויקט מסתכמת בכ – 40 מליון ₪

בנוסף לבית בארבור, פועלים בעיר מרכזי קאנטרי קלאב קהילתיים נוספים בנווה שרת, שכונת ל', קרית שלום ובמגדלי תל אביב, ועתידים להיפתח גם בשוק הסיטונאי, שוק העלייה וברמז-ארלוזרוב.

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי: "שדרוג הקאנטרי במרכז הקהילתי "בית בארבור" שנמצא בין כפר שלם ליד אליהו הוא חלק מההשקעה האדירה שלנו בשיפור איכות החיים בשכונות דרום העיר בשנים האחרונות וצעד נוסף למימוש חזון הקהילתיות העירוני אותו אני מכנה "קיבוץ בעיר". המטרה היא שכל תושב בעיר יימצא במרחק הליכה או רכיבה על אופניים לשירותים הנדרשים לו כמו גן הילדים, בית הספר, המרכז הקהילתי, הקאנטרי, גינת המשחקים מרכזי הבילוי והתרבות ועוד".

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן