במשטרת מחוז תל-אביב חושבים קהילה כל הזמן!

פגישה עם נכבדי העדה האתיופית ביפו, חלוקת משלוחי מנות בבית חולים לווינשטיין, ופעילות בבית חולים וולפסון על ידי שוטרי המרחב הדרומי של העיר תל אביב הם רק חלק מהמעשים לקירוב הקהילה למשטרה.

מפגש חשוב לחיזוק קשרי הקהילה

במסגרת פעילות השיטור הקהילתי במרחב יפתח על ידי השוטר הקהילתי של לב יפו רס"ב אמיר הייבלום והשוטר הקהילתי מדרון יפו רס"ב דורון שטיינמן, יזמו השניים אירוח של נכבדי העדה האתיופית במסגרת יום המעשים הטובים. המפגש מסמל את הקשר בין הקהילה לבין המשטרה, שהולך ומעמיק בעקבות עבודת החרוצה של השוטרים הקהילתיים, שפועלים רבות על מנת להבין את תרבות הקהילה והקשיים בה חבריה נתקלים.

המכובדים קיימו פגישה עם מפקד מרחב יפתח נצ"מ דוד גז וקצין אג"מ מרחב יפתח סנ"צ אלי פינטו, בה נכח גם סמנכ"ל המשלמה של יפו ברוך לבקוביץ'. במהלך השיחה ציין מפקד המרחב את כנס הגיוס שהתקיים אתמול, בו השתתפו רבים מהעדה האתיופית, והביע תקווה כי כל שנכח בכנס אכן יתגייס.

לאחר השיחה ביקרו נכבדי העדה במוקד של מחוז תל אביב, וקיבלו סקירה מפורטת על אופן הפעילות במוקד. לאחר מכן קיבלו הרצאה מרנ"ג חיים חקיאני על התנהגות נכונה בבית וברחוב, על מנת למנוע פשיעה.

השוטרים הקהילתיים באזור יפו מהווים אוזן קשבת לקהילה, ונמצאים בקשר הדוק עם מוקד הקליטה. מטרתם לחזק את הקשר עם הקהילה, מתוך הבנה שככל שהקשר יתעמק, כך תיהיה יותר פתיחות והמשטרה תטפל באירועים באופן היעיל ביותר.

שלשום (ראשון) בשעות הצהריים הגיעה יחידת סיור 3 של תחנת תל אביב צפון לבית חולים שיקומי לווינשטיין ברעננה, מצויידת בכ- 200 משלוחי מנות שנקנו מכספם של שוטרי התחנה.

השוטרים אשר השתתפו בחלוקת משלוחי המנות העלו חיוך על פניהם של החולים, שמחו באופן אישי לקחת חלק ביום זה והבטיחו להמשיך מסורת זו גם בשנים הבאות.

היום (שלישי) התקיים יום המעשים הטובים, יום בו כל אזרחי המדינה תורמים מעצמם ומזמנם, וחוגגים יחד את רוח הנתינה ועשיית הטוב.

שוטרי מרחב יפתח הצטרפו לשורות התורמים, ועצרו לרגע אחד בלבד לרדוף אחר פושעים בדרום תל אביב, על מנת להעלות חיוך על פניהם של חולים במחלקת ילדים של וולפסון. בזכות ארגונה של רס"מ שרון כהן, הגיעו היום שוטרי יס"מ ושוטרי סיור של מרחב יפתח בפיקודו של פקד מיכאל כשר עם שלל מתנות ומתוקים אל מחלקת הילדים, והקדימו את בואו של חג פורים לילדים ועובדי המחלקה. השוטרים עברו בין כל החדרים, שאלו כל ילד וילדה כיצד הם מרגישים, וניסו להמתיק את השהייה בבית החולים באמצעות שי שהביאו לכל הילדים.

שוטרי מרחב יפתח שואפים לשמח את הסובבים בכל ימי השנה, לכן שבוע שעבר, ביום רביעי, הגיעו שוטרי ומתנדבי צוות סיור של תחנת שרת, תחת פיקודו של מפקח מור רומנו לאותה מחלקת ילדים בוולפסון. השוטרים חילקו לכבוד חג פורים הקרב ובא משלוחי מנות, אוזני המן, והעבירו ברכת רפואה שלמה לכל הילדים בשם כל שוטרי וקציני תחנת שרת.

קרדיט תמונות: יחידת צילום מחוז תל אביב, אמיר מורל

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן