5 כוכבי הצטיינות למקלטים הציבוריים בעיר ת"א-יפו ובתחרות "שיח מקוון בעורף 2015"

עיריית תל אביב-יפו קיבלה זו השנה השישית את הציון הגבוה ביותר, 5 כוכבי יופי, בתחרות שנתית שנערכה מטעם המועצה לישראל יפה ופיקוד העורף "רשויות בתחום אחזקת מקלטים ציבוריים בישראל יפה" לשנת 2015. כמו כן, זכתה העירייה ב- 5 כוכבי הצטיינות על מוכנותה בתחום המידע לציבור בחירום בפלטפורמות המקוונות. 

במהלך השנים האחרונות שודרגו חלק גדול מהמקלטים בעיר בתקציב כולל של כ- 20 מיליון ש"ח. השדרוג כלל עבודות ריצוף, שיפוץ תאי שירותים, התקנת מערכות מיזוג אוויר, תקשורת wi-fi, ספסלי ישיבה, צביעה ועוד – תוך עמידה בסטנדרטים הנדרשים של פיקוד העורף. כמו כן, קיבלה העירייה מענק של 40,000 שקלים, לטובת ביצוע עבודות מיגון ושיקום מקלטים ציבוריים.

העירייה הרחיבה בשנים האחרונות את מערך המקלטים התת קרקעיים, למיגון תושביה בעיר, על ידי מיפוי, הכנה והכשרה של כ-70 חניונים תת קרקעיים בשטח של 850,000 מ"ר ולהם יכולת להוות מרחב מוגן במקרה הצורך, עבור למעלה מ -800,000 איש.

לרשות הציבור בעיר תל אביב יפו קיים מכלול רחב של אמצעי מיגון הכוללים ממ"דים, ממ"קים (מרחב מוגן קומתי), מקלטים פרטיים, מקלטים בבתים משותפים, מקלטים במוסדות חינוך, 241 מקלטים ציבוריים וכן מרחבים מוגנים נוספים הפרוסים ברחבי העיר.

חלק גדול מהמקלטים הציבורים בעיר מנוצל לשימוש דו-תכליתי בידי גופים עירוניים, אמנים ועמותות שונות. בכוונת העירייה להשלים את מלאכת השדרוג ברמה זהה בכל רחבי העיר, על מנת לאפשר שהייה נוחה ונעימה למשתמשים במקלט ובדגש על שעת חירום.

בתחרות השיח המקוון בעורף, נבחנו תחום המידע לציבור בפלטפורמות המקוונות לטובת שיח עם התושב. כמו כן, נבחנו חווית המשתמש והתוכן המונגש בנושא חירום, שמטרתו העברת מידע נכון, רלוונטי ומוטעם עבור הגולשים. נמצא כי האתר מנוהל היטב ומציע תוכן רלוונטי עם ערך מוסף לגולשים.

מפת ורשימת המקלטים מופיעה באתר האינטרנט העירוני:

http://gisn.tel-aviv.gov.il/iview2/index.aspx?zoom=14000&layers=592&

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן