יורחב מיזם השכרת מתקני החוף המוזלים

בעקבות הצלחת הפיילוט בחוף הצוק, השכרת מתקני חוף מוזלים ב-3 חופים נוספים: תל-ברוך, הדתיים ומציצים 

כחלק מהמאמצים העירוניים להורדת יוקר המחייה לתושבי העיר, מרחיבה עיריית תל אביב-יפו את פיילוט השכרת מתקני החוף המוזלים לציבור, שהחל בעונת הרחצה בשנה שעברה. במסגרת זו, יוכל ציבור המתרחצים להשכיר שמשיות, כיסאות ומיטות שיזוף במחיר מוזל, באמצעות מכונות תשלום אוטומטיות, כאשר למחזיקי כרטיס התושב "דיגיתל" תינתן הנחה של 75%. בכוונת העירייה להרחיב את ההנחה לכלל החופים בתחומי שיפוטה.

לרשות הציבור יועמדו להשכרה כ-2,000 מתקני חוף (מיטות, שמשיות וכיסאות). חברת אחוזת חוף וחברת אתרים תהיינה אחראיות לפריסת הציוד בחוף, לאיסופו ולבדיקת ספחי הקבלה בקרב אורחי החוף.

מחירים לתושבי תל אביב-יפו מחזיקי כרטיס דיגיתל:

שמשייה – ₪2 (למבקרים שאינם תושבי העיר: 6 ₪ )

כיסא נוח – ₪2 (למבקרים שאינם תושבי העיר: 6 ₪ )

מיטת שיזוף – ₪4 (למבקרים שאינם תושבי העיר: 12 ₪ )

בכל רכישה תהיה הגבלת כמות של עד 5 פריטים מכל סוג (5 כסאות, 5 מיטות שיזוף ו-5 שמשיות).

גם השנה, יפורסם מחירון מחייב לזכיינים המפעילים את המזנונים בחופים השונים, על פיו יימכרו מספר מוצרים נפוצים במחירים מפוקחים: פיתה או כריך עם חומוס או סלטים, בקבוק מים מינרלים קטן, קרטיבים, מתקני חוף ועוד.

חבר מועצה ומחזיק תיק החופים, איתי פנקס: "חופיה של העיר תל אביב-יפו הם בהיבטים רבים תעודת הזהות של העיר לתושביה ולאורחיה. על כן, המאמצים להוריד את עלויות הבילוי בחוף, כחלק מהטיפול ביוקר המחיה הכללי, עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו. שלושת החופים אליהם מתרחב הפרויקט לא יהיו האחרונים ונמשיך לשקוד על דרכים שיהפכו את החופים לנגישים יותר לכלל הציבור ומכל הבחינות – כולל אלו הנוגעות לתחרות בחופים ובמתקנים שבהם."

קרדיט צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן