מיזם משלוח מנות עירוני יושק לקראת פורים ברחבי העיר

* קופסאות מעוצבות יחולקו ב-40 מרכזים עירוניים * חלוקה בין ה-8-1 למרץ * הרשמה לפרויקט באתר ייעודי

לקראת חג הפורים עיריית תל אביב-יפו מזמינה את תושבי העיר להפתיע את השכנים שלהם במשלוח מנות. במסגרת פרויקט "פרגן לשכן" יחולקו בחינם קופסאות מעוצבות ב-40 מרכזים קהילתיים ברחבי העיר, אותם מוזמנים התושבים לאסוף מהמרכז הקהילתי הקרוב לביתם. הפרויקט הוא נדבך נוסף במדיניות העירונית לחיזוק הקשר הבין-אישי והקהילתי בין תושבי העיר כדוגמת פתיחת מבנים עירוניים לפעילות בשעות אחר הצהריים, חללי למידה משותפים לסטודנטים ועוד.

איך מצטרפים ליוזמה?

  1. נכנסים לאתר המיועד: לחצו כאן
  2. בטופס ההרשמה בוחרים את המיקום ואת המועד הנוחים לאיסוף הקופסא (1 – 8 במרץ).
  3. אוספים את הקופסא המעוצבת (ישלח מסרון תזכורת).
  4. כותבים ברכה על דופן הקופסא או על גבי הגלויה המצורפת וממלאים בדברים טובים (לא צריך להגזים, זו מתנה סמלית). 

*ההשתתפות מותנית בהרשמה באתר ומספר הקופסאות מוגבל.

בחודשים האחרונים מינהל קהילה תרבות וספורט החל לפעול באופן רשמי. הקמת המינהל והשינוי הארגוני שנערך לצורך כך הם חלק ממימוש החזון של העירייה להעצמת הקהילה בעיר ולהרחבת שירותי העירייה התומכים בה. המינהל החדש מבוסס על ניהול מרחבי של כלל הגורמים הקהילתיים בעיר במטרה לתת ביטוי טוב יותר לצרכי התושבים ובמה ליוזמות קהילתיות ושיתופי פעולה כחלק משיפור איכות החיים בעיר.

חיי הקהילה העשירים בעיר כוללים מרכזים וקאנטרים קהילתיים, מרכזי ספורט, תוכניות התנדבויות, קונסרבטוריונים, מועדוני נוער ועוד.

רונית פרבר, מנהלת מינהל, קהילה, תרבות וספורט: "ידידות מופלאה מתחילה ממחווה קטנה וזו בדיוק המטרה של המינהל החדש – לחזק את הקהילתיות בעיר. תקשורת בין שכנים תורמת ליצירת חיבור ופורים הוא הזדמנות מצוינת להתחיל בחיזוק הקשר. אנחנו מזמינים את התושבים להפתיע את השכנים שלהם בבניין או בשכונה במשלוח מנות ולהרגיש חלק מן המרקם העירוני הקרוב לביתם".

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן