רצח בתחנה המרכזית החדשה – אשה כבת 30 נמצאה ללא רוח חיים ועם סימני אלימות בשירותים הציבוריים

בת 40 נמצאה הבוקר (שלישי) בתא שירותים ציבוריים בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב כשהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני אלימות רבים. סמוך לשעה 09:30 התקבל במוקד מד"א ע"י עוברי אורח שהסיעו למקום דיווח על אשה מחוסרת הכרה בתא שירותים בתחנה המרכזית.ע כל שנשאר לצוותי מגן-דוד והפרמדיקים שהגיעו למקום הוא לקבוע את מותה. על גופתה אותרו סימני אלימות ובמשטרה פתחו בחקירה בחשד לרצח.

מדיווחי הנוכחים מסתבר כי גופתה של הנרצחת היה מונח על רצפת השירותים ועל גופה היו סימני אלימות קשים, ואף היו סימני דם על קירות סמוכים. דובר מד"א דיווח כי "צוות טיפול נמרץ שהגיע למקום החל להגיש לאישה סיוע רפואי מתקדם, אולם לאחר זמן קצר קבע את מותה. ככל הנראה היא הייתה ללא רוח חיים עוד טרם הגעת הצוות".

גופת האשה נמצאה בחדר שירותים בקומה השלישית , לאחר שהוכתה, ככל הנראה. אל זירת האירוע הוזעקו חוקרי משטרת מחוז תל אביב שפתחו בחקירת בחשד לרצח, ככל הנראה אחרי שהותקפה. עם זאת, במשטרה לא שוללים גם כיווני חקירה אחרים הנבדקים על ידי החוקרים.

נכון לעת עתה הזירה נסגרה ונמנעת גישה של אנשים למקום, במקביל מנסים חוקיר המשטרה לגבות עדויות מאנשים שהיו במקום. בשעות הקרובות תבדוק המשטרה את תיעוד מצלמות האבטחה בתחנה המרכזית מתוך תקווה כי חלק מהאירוע צולם או שיתגלו רמזים נוספים למה שהוביל לאירוע הזה.

 

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן