לנשיא רוסיה פוטין מצפה הערב מסר מפתיע במשחק הכדורגל של נבחרות ישראל ורוסיה

באתר הקהילתי של שכונות דרום תל אביב החליטו להרים יוזמה מקורית ולנצל הערב את משחק נבחרות הכדורגל של ישראל ורוסיה על מנת להעביר מסר ידידותי אך ממצה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין. 

בהשקעה של עשרות שקלים ומספר שעות עבודה הוכן שלט בשפה הרוסית באורך של מספר מטרים שקורא לנשיא פוטין להפסיק את תמיכתו באיראן ולעמוד לצידה של ישראל.

כך הסביר את היוזמה, אריק קצב מייסד ובעלי האתר הקהילתי של שכונות דרום תל-אביב:

"בסוף השבוע האחרון רכשתי כרטיסים למשחק הנבחרות. תוך כדי שיחה עם משפחתי וחברים עלה במוחי הרעיון לנצל את הבמה הלא פורמלית ולהעביר באמצעות שידור המשחק מסר ידידותי לנשיא פוטין ולעם הרוסי מצד העם בישראל. חורה לי שמנהיג אחראי כמו פוטין שעומד בראשה של המעצמה שעצרה את גרמניה הנאצית במלחמת העולם ה-2 עדיין ממאן להכיר בסכנה העולמית הצפויה מאיראן גרעינית. בישראל אף חיים למעלה ממיליון עולים מברית המועצות שאוהבים ומעריכים את מולדתם ואשר נמצאים בסכנה יומיומית מצידם של ארגוני הטרור ואיראן הקיצונית. התאריך היום הוא ה-11/9 אני לא יודע אם זה צירוף מקרים או גורל אבל היום הוא יום שאמור להזכיר לכולנו באיזה עולם אנו חיים וכמה מסוכנים ארגוני הטרור הקיצוניים ושולחיהם. לאחר שהנסיונות הדיפלומטיים לא צלחו ופוטין עדיין עומד לצידה של איראן אני חושב שהגיע הזמן לנסות ולהעביר לפוטין מסר אישי מהעם בישראל שקורא לו לעמוד לצידה של ישראל ולהכיר בסכנה. עמלנו מספר שעות ובנינו שלט שאומר לנשיא הרוסי : "פוטין, תתחיל לתמוך בישראל ולא באיראן !" אני מקווה שמצלמות הטלויזיה והעיתונות יתמקדו בשלט ומי יודע אולי זה יהיה רגע היסטורי".

קצב וחבריו מתכוונים להניף או לתלות את השלט הערב עם הישמע ההמנון הרוסי ביציעים המזרחיים של איטדיון ר"ג.

שיהיה בהצלחה !

 

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן