הסכם קואליציוני חדש בין מפלגתו של רון חולדאי ובין סיעת יאפא בראשות אבו-שחאדה מיפו

סיעת "יאפא", בראשות סמי אבו שחאדה ועומר סיקסיק, חתמה ביום חמישי, 27 בספטמבר 2012, על הסכם קואליציוני עם סיעת "ת"א 1". החתימה נערכה במעמד ראש העירייה, רון חולדאי וסגן ראש העירייה, דורון ספיר.

ההסכם עוסק בקידום נושאים חשובים לקהילה הערבית ביפו כגון חינוך (חיזוק לימוד השפה הערבית בקרב בני הקהילה, בחינה להקמת בית ספר ממלכתי ייחודי ערבי-יהודי והקמת פורום חינוכי לבתי הספר בהם לומדים בני הקהילה הערבית), חיזוק התרבות הערבית והתיירות ביפו, המשך קידום פתרונות דיור לבני הקהילה הערבית (פרויקטים לדיור בר השגה, תכנון בשיתוף הקהילה ועוד), העדפה מתקנת לבני הקהילה הערבית בתעסוקה, ייצוג הולם ועוד.

עוד הוסכם כי תוקם ועדה לענייני הקהילה הערבית ביפו בראשות נציג סיעת יאפה וכי נציגי הסיעה ישולבו בעשייה העירונית בכלל וביפו בפרט.

 

 

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, מסר כי הוא מברך על ההסכם שנחתם עם סיעת יאפא. חולדאי: "מאז כניסתי לתפקיד קבענו כיעד מרכזי ואסטרטגי לתת עדיפות ליפו בכל התחומים. ההשקעה והעשייה העירונית ביפו ובקהילה הערבית בעשור האחרון היא חסרת תקדים בכל היבט ולאחר שנים של הזנחה, השיפור ניכר בכל מקום – בחינוך, בהשכלה הגבוהה, בתיירות, בתשתיות, בשטחים הפתוחים והירוקים, בתכנון העירוני, בפתרונות דיור לבני הקהילה הערבית ועוד ועוד. העבודה עדיין רבה ואני שמח לצרף שותפים לעשייה ובמיוחד את אנשי סיעת יאפא אשר נבחרו על ידי הקהילה הערבית ביפו על מנת לייצגם במועצת העיר. בטוחני שתרומתם של חבר המועצה סמי אבו-שחאדה ועומר סיקסיק שכיהן לפניו במועצת העיר לקידום נושאים שישפרו את איכות חייהם של בני הקהילה תהיה רבה ומבורכת לטובת כלל הציבור".

חבר המועצה, סמי אבו שחאדה: "אנחנו נבחרנו כדי לייצג את תושבי יפו ולדאוג לאינטרסים שלהם במועצת העיר. ההסכם שנחתם מאפשר לנו לקדם בצורה משמעותית את האינטרסים של הבוחרים שלנו וגם לקדם חלק חשוב ממצע הבחירות שאותו בנתה רשימת יאפא כתכנית עבודה לרשימה במועצת העיר.  אנחנו נעשה כל מה שביכולתנו כדי לקדם את ההסכם ולעשות את יפו מקום טוב יותר לתושביה".

המידע מאתר העירייה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן