טוק טוק טק – הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הסטארטאפ בתל-אביב-יפו

Open Startup או בשמו העברי, "טוק טוק טק", הינו אירוע ייחודי וראשון מסוגו בעולם, אשר במסגרתו ניתנת לציבור הרחב הזדמנות לבקר במשרדיהם של עשרות חברות סטארט-אפ הפועלות בתל-אביב-יפו, ובכך להציץ לראשונה אל מאחורי הקלעים של אחת מתעשיות ההיי-טק הפעלתניות ביותר בעולם.

במהלך האירוע, שיתקיים בימים חמישי-שישי (15-16/11), יספרו יזמים ועובדים של חברות טכנולוגיות מגוונות על הרעיון החדשני שעומד מאחורי המיזם וההשלכות האפשריות שלו על חיי היום-יום, ועל הסטארטאפ כדרך חיים.

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי: "אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בהענקת תנאים נוחים ככל הניתן לטיפוח היזמות. נראה כי בכל פינה בעיר קם מיזם חדש, וכיום כבר פועלות בעיר מעל לאלף חברות סטארט אפ והיי-טק. בשנים האחרונות הולך ומתקבע מעמדה של תל-אביב-יפו כאחת ממרכזי החדשנות הטכנולוגית הגדולים בעולם, ואנו רואים תוצאות בפריחה כלכלית ובגידול בהשקעות."

הילה אורן, מנכ"ל מינהלת עיר עולם, הגוף האמון על פיתוח גלובאלי של תל-אביב-יפו, של עיריית תל-אביב-יפו: "העיר תל-אביב-יפו קיבלה הכרה משמעותית בעולם כעיר חדשנית ויצירתית ולעיתים נראה כי רבים מתושבי תל-אביב-יפו אינם מודעים לכך. אני מזמינה את הציבור הרחב לקחת חלק ביוזמת ה"טוק טוק טק", לדפוק את דלתותיהם של עשרות חברות סטארט-אפ בעיר, להתארח במשרדיהם ולפגוש את האנשים, הרעיונות והעבודה הקשה שמתבצעת מאחורי הקלעים."

בשנים האחרונות התפתח בעיר תל-אביב-יפו אחד מריכוזי ההיי-טק הגדולים והחשובים בעולם. כיום פועלות בעיר מעל ל- 1,200 חברות היי-טק, החל מחברות ענק בין-לאומיות, ועד סטארט-אפים מקומיים בתחילת דרכם. היקפה העצום של הפעילות הטכנולוגית בעיר קיבל הכרה בין-לאומית, אשר מתבטאת הן בגידול בהשקעות ובפעילות הכלכלית המתבצעת בעיר, והן בהכרה בעיתונים ובמגזינים נחשבים ברחבי העולם. רק לאחרונה התבשרנו על כך שתל אביב-יפו נבחרה בין שלוש הערים החדשניות ביותר בתחרות היוקרתית של מגזין הוול סטריט ג'ורנל. בנוסף, העיר זכתה להכרה כמרכז היזמות והחדשנות המוביל באירופה, והקדימה אף את לונדון וברלין, ודורגה במקום החמישי בין המקומות הטובים ביותר בעולם להקמת סטארטאפ.

בימים האחרונים זכתה העיר להישג מרשים נוסף ונבחרה במקום השני בדירוג "ערי העתיד של המזרח התיכון" במסגרת גיליון מיוחד של הפייננשל טיימס שייצא בחודש דצמבר. הדירוג מתייחס בין היתר לאקלים העסקי והכלכלי ולאטרקטיביות שלה למשקיעים ולאנשי עסקים. בקטגוריות המשנה זכתה העיר במקום הראשון באיכות כוח האדם המקצועי שבה, ובמקום השני בפוטנציאל העסקי.

המפגשים פתוחים לציבור הרחב, ללא תשלום וללא רישום מוקדם.
ניתן למצוא את מפת האירוע, שעות הפעילות ורשימת המשתתפים באתר:
http://www.openstartup.co.il

המידע באדיבות אתר העירייה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן