המשטרה ערכה מבצע מיוחד נערך נגד הפשיעה בדרום ת"א בהשתתפות כ-80 שוטרים; 6 חשודים נעצרו

שישה בני אדם נעצרו בפעילות במתחם לווינסקי שבה השתתפה כ-80 שוטרים בהובלת תחנת שרת

שישה בני אדם נעצרו אמש (חמישי) בחשד לעבירות של סחר בסמים במסגרת פעילות של תחת שרת במתחם לוינסקי למניעת פשיעה וחיזוק תחושת הביטחון של האזרחים. בפעילות נחשפו מועדוני אלכוהול ללא רישוי וחיבורים פיראטיים מסוכנים לתשתיות גז וחשמל. 

הפעילות התמקדה במניעת פשיעה אלימה ומאבק בתופעת הסחר בסמים ובסגירת מועדונים המהווים מחוללי פשיעה אלימה כגון תקיפות, דקירות, קטטות ומעשי שוד; פגיעה בביטחון ובשלום הציבור כמו חיבורים פיראטיים של גז וחשמל; ופגיעה באיכות החיים כמו הקמות רעש ויצירת לכלוך וזוהמה בסביבתם.

הפעילות נערכה על ידי כ-80 שוטרים, בהובלת שוטרי תחנת שרת בסיוע שוטרי יס"מ מרחב יפתח, פלוגת מג"ב 101, יחידת חורב ויחידת הפרשים המחוזית וכן נציגים מעיריית תל אביב, הסיירת הירוקה, חברת החשמל, מנהל הגז והרשות למאבק בסמים.

במהלך הפעילות נעצרו 6 חשודים בגין עבירות של סחר בסמים כולל מקרה אחד של מכירת סם לשוטר סמוי, חמישה מהחשודים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט. בפעילות נתפסו מספר זוגות אופניים חשודים כגנובים, נסגרו תשעה בתי עסק שפעלו ללא רישיון – מדובר מועדוני אלכוהול המשמשים את העובדים הזרים בשכונת נווה שאנן, וברחובות שונצינו, סלמה ואנטבי.

נוסף על כך, נותקו 25 חיבורי חשמל פיראטיים במועדונים שהיוו סכנה ממשית לשלום הציבור, הוחרמו 25 בלוני גז ע"י רשות הגז, בעסקים ובבתים בהם הותקנו באופן פיראטי והיוו סכנה לסביבה ומתחמים שלמים פונו מפסולת ונוקו מזוהמה.

הפעילות התבצעה כחלק ממכלול של פעולות ומבצעים של שוטרי תחנת שרת  שמטרתם הגברת תחושת הביטחון של התושבים, מניעת מעשי פשע ושיפור איכות החיים. שיתוף הפעולה עם הרשות המקומית והגופים הנוספים נעשה מתוך ההבנה כי המטרה הינה משותפת וכי ההצלחה הינה פרי של שיתוף פעולה רב מערכתי.

המידע באדיבות אתר משטרת ישראל.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן