בימים הקרובים יחל פרויקט התחדשות רחוב שבזי בשכונת נווה צדק

עיריית תל-אביב-יפו, באמצעות חברת חלמיש, מתחילה בימים הקרובים בביצוע שדרוג ושיפוץ מלא של רחוב שבזי בשכונת נווה צדק.

רחוב שבזי הינו רחוב המהווה ציר חשוב בתנועת הולכי הרגל, לאורכו חנויות, מסעדות ובתי קפה המהווים מוקד תיירותי חשוב ובמרכזו מרכז סוזן דלל – בניין היסטורי לשימור ומרכז תרבותי משמעותי בעיר. לאור זאת, רואה העירייה חשיבות רבה בשימור מאפייניו ההיסטוריים, תוך חידוש ושדרוג התשתיות והמרחב הציבורי בו.

מטרת העבודות הינה שיפור ושדרוג חזות הרחוב והן כוללות – שדרוג תשתיות ביוב ומים, הטמנת תשתית החשמל בתת-הקרקע, ריצוף המדרכות והכביש, התקנת תאורה וכן גינון וטיפול נופי. בכל זמן עבודות שיפוץ הרחוב, אשר יימשכו כשנה, תתאפשר תנועת הולכי רגל נוחה ובטוחה לאורך רחוב שבזי ותישמר כל העת גישת הולכי הרגל לבתי העסק ובתי המגורים.

השלב הראשון של הפרויקט יחל בימים הקרובים ויכלול את קטע הרחובות ברנט- חברת ש"ס, אשר ייסגר לתנועת כלי רכב במהלך העבודות ולא תתאפשר בו חניה. העבודות בקטע זה תבוצענה בשעות 07:00 – 19:00 וצפויות להימשך כשלושה חודשים. הודעה נמסרה לתושבים ולבעלי העסקים ברחוב. חניה חלופית למגיעים למקום תתאפשר ברחובות סמוכים. כניסת התושבים לחניונים התת-קרקעיים הקיימים בשני בניינים הוסדרה גם היא, כאשר המטרה היא למזער את משך סגירת הגישה לחניונים והסדרת חניה חלופית על חשבון הפרויקט בחניונים הציבוריים הסמוכים.

הסדרי תנועה בשלב הראשון:
רחוב שבזי, בין רחוב ברנט ורחוב חברת ש"ס, יהיה סגור לתנועת כלי רכב.
התנועה ברחוב שמרלינג תהיה מכיוון רחוב המרד אל רחוב עין יעקב.
התנועה ברחוב חברת ש"ס תהיה מכיוון רחוב שבזי אל רחוב המרד.
הגישה לרחוב ברנט תהיה דרך רחוב אמזלג.
הרחובות שמרלינג וכי"ח יהיו רחובות ללא מוצא מזרחית לרחוב שבזי. הגישה אליהם – דרך רחוב אמזלג.
במקום יוצבו תמרורים, שילוט ואמצעי הכוונה אחרים.

עיריית תל-אביב-יפו וחברת חלמיש יעשו כל שביכולתן כדי לקצר את תקופת ביצוע הפרויקט על מנת להקל על ההפרעה לתושבים והסוחרים ברחוב.

המידע באדיבות אתר העירייה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן