עיריית תל אביב יפו מציגה: "קיר בעיר" – אמנות על הדרך

ביוזמת המחלקה לאמנויות של עיריית תל-אביב-יפו, יהפוך הקיר הדרומי של בניין העירייה, זה הפונה לכיכר רבין, למקום להצגת אמנות.

הקיר, שאורכו 40 מטר של חלונות זכוכית אטומה, במפלס הרחוב, מתחת לגשר המוביל מרחוב אבן גבירול לכיוון שדרות בן גוריון, מסתיר מאחוריו כמה ממשרדי העירייה, יהווה מצע לתצוגת עבודות אמנות שיותאמו ויעוצבו במיוחד למקום זה.

פרויקט אמנות זה יוחלף פעמים אחדות בשנה.

הפרויקט הראשון יושק בתחילת ינואר 2013. האמן יאיר גרבוז, נבחר להיות הראשון שיציג את סדרת העבודות אמנות ישראלית איחוד / אמנות ישראלית מאוחד. סדרת עבודות זו שנערכה והותאמה למקום התצוגה הנוכחי, הינה מחווה לאמני ישראל, אמנים ידועים, חלק מהקנון הישראלי, אך גם כאלה שהודרו ממנו: ראובן רובין, יוסף זריצקי, אברהם נתון, יוחנן סימון, שלום סבא, משה קופרמן, אברהם אופק, דן גלברט ועוד. בסדרה זו מעתיק האמן, ממציא ציורים, מנכס סגנון של אמן זה או אחר ומשלב סצנות מתוך אמנות אירופאית. הסדרה בכללותה מבקשת לבחון את האופן שבו נכתבת ההיסטוריה שלה, כמו גם לעורר מחשבות על זיכרון היסטורי.

האמן השני בפרויקט הוא גל וינשטיין, שיציג עבודת קיר חדשה המתייחסת למקום ולהיסטוריה שלו.

המחלקה לאמנויות מבקשת ליצור במקום זה מרחב תצוגה דינמי.

אמנים המעוניינים להגיש הצעה המתאימה למקום, מוזמנים לפנות למחלקה לאמנויות בטלפון 03-7240871, בימים א'-ה', בשעות 9:00 – 16:00.

המידע והתמונה באדיבות אתר העירייה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן