המשטרה מדווחת כי סוכנת סמויה הפלילה 18 סוחרי סמים בתל אביב

הסוכנת, שפעלה ב-9 החודשים האחרונים, הצליחה לקנות מהחשודים סמים מסוג מריחואנה, חשיש וקוקאין

בפעילות סמויה שנמשכה כתשעה חודשים, בהובלת מחלק המודיעין של מרחב דן, הופעלה סוכנת משטרתית סמויה בקרב סוחרי סמים בתחום מרחב דן והביאה להפללתם של 18 סוחרים.

הסוכנת, בתחילת שנות העשרים לחייה, הוטמעה במוקדי פעילות הסוחרים כשמדי פעם היא משמשת מלצרית במועדון סנוקר בו מבלים ועובדים גורמים עבריינים ולעיתים כמלצרית בבית קפה באזור ר"ג. כמו כן היא הופעלה בקרב הסוחרים במסווה של סוכנת מכירות לממכר סיגריות בפיצוציות. במהלך חודשי הפעלתה הצליחה לקנות מהחשודים במספר הזדמנויות סמים מסוג מריחואנה, חשיש וקוקאין.

כל הפעלת סוכן הינה פעולה מורכבת שדורשת הכנה ומוכנות גבוהה הן של הצוות המפעיל והן מצד הסוכן. במקרה הנוכחי המורכבות והקושי היו אף רבים יותר וזאת בשל העובדה שמדובר בשוטרת חובה בתחום הסיור שהשתחררה משירות לפני זמן קצר.

היום (שלישי) לפנות בוקר הגיעה לסיומה ההפעלה, עת פשטו שוטרי מרחב דן בהובלת קצין המודיעין והבילוש המרחבי, רפ"ק משה עמר בסיוע כוחות תגבור הכוללים שוטרי יס"מ, מג"ב 101 ויחידת הכלבנים, על בתיהם של החשודים בסחר בסמים.

עד כה נעצרו 16 מהחשודים ונתפסו בבתי החשודים 50 גרם חומר חשוד כסם מסוג חשיש. כמו כן נתפסו 7 רכבים המיועדים לחילוט.

הפעלת סוכנים סמויים בקרב סוחרי הסמים הינו נדבך נוסף במאבק הבלתי מתפשר של מחוז ת"א כנגד תופעת הסחר בסמים. אין ספק כי ההצלחה בהפעלת הסוכנת כמו גם הפעילויות הנוספות הננקטות בתחום תהיה להן השפעה מרסנת על שוק הסמים המקומי.

המידע באדיבות אתר משטרת ישראל.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן