תל-אביב יפו – אירועי פשיעה מסביב לשעון…

משטרת ישראל חושפת הבוקר עוד 2 מקרי חשד לפשיעה בתל אביב שלאחרונה עולה לכותרות באור שלילי ביותר. שני חשודים נעצרו בחשד שביצעו מעשה אונס בצעירה בשוק הפשפשים ביפו ועוד 12 חשודים עוכבו בחשד לסחר בסמים בפיצוציות בעיר. המקרים מצטרפים למקרים נוספים שדלפו לאחרונה לתקשורת ומציירים תמונה עגומה ביותר וראויה להתייחסות.

כך פורסם הבוקר באתר המשטרה:

יפו: שניים נעצרו בחשד שביצעו מעשה אונס בצעירה – תושב רעננה, בן 39 ותושב חולון, בן 44, נעצרו בחשד שביצעו אונס ומעשה מגונה בתיירת, בת 25, בשוק הפשפשים ביפו. החשודים יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

ת"א: 12 חשודים עוכבו בחשד לסחר בסמים – 12 חשודים עוכבו בחשד לסחר בסמים בתל אביב. הם נתפסו במסגרת מבצע שכלל חיפושים בבתי עסק מסוג פיצוציות. בנוסף נתפסו למעלה מ-10 ק"ג של סם מסוג נייסגאי, 350 כדורי חגיגת וחומר בצורת אבקה החשוד כסם. החקירה נמשכת.

הפעילה החברתית, אורטל בן דיין שמתגוררת בדרום העיר, העלתה אמש פוסט משלה ברשת הפייסבוק וכך כתבה, "אירועי השבוע האחרון בנווה שאנן, דרום תל אביב":

1. אירוע אונס של אישה פיליפינית שאינה יכולה לגשת להתלונן מאחר והיא חסרת מעמד.

2. נדקרו 6 עוברי אורח, 3 מקומיים ו- 3 מבקשי מקלט סודנים, ברחוב בני ברק פינת נווה שאנן על ידי מבקש מקלט סודני.

3. גבר פיליפיני נדקר על ידי גבר אריתראי, מאושפז בבית חולים.

4. בחור צעיר אריתראי נרצח עלי ידי אריתראי אחר כנראה בשל סכסוך על אישה.

5. צעיר אריתראי נורה ברחוב לבנדה ( לא יודעת על ידי מי) מצבו מוגדר בינוני.

6. אתמול, שלוש נשים הותקפו בברוטאליות ברחוב העלייה פינת לוינסקי, אחד מהתוקפים הפשיל את מכנסיו באמצע הרחוב בעוד האחרים מכים את הנשים, עוברת אורח דיווחה על המקרה בזמן אמת כשהמשטרה הגיעה הספיקו הגברים להימלט, לעלות על מונית כשהם לוקחים איתם בכוח פיזי אישה לתוך המונית. (לא יודעת מה זהות התוקפים, הנשים המותקפות ככל הנראה ערביות). אין לנשים הכירות מוקדמת עם הגברים הללו.

7. דרת רחוב נפצעה קשות על ידי לקוח, הוא תקף אותה באלימות ועיוור אותה לכל החיים. היא מאושפזת בבית חולים.

8. חבורה של נערים אריתראים תקפו חסר בית באלימות כשהם טוענים שהוא גנב להם לפטופ, לאחר התערבות של כרמן אלמקייס שהייתה עדה לתקיפה, היא פתחה את התיק כשהיא מבטיחה לתוקפים שתחזיר להם את הלפטופ במידה והוא ימצא שם. היא פתחה את התיק ולא היה שם דבר. גם לאחר שהוכיחו להם שהוא לא גנב דבר הם המשיכו לתקוף אותו באלימות וסירבו להפסיק עד התערבותה של המשטרה שעצרה את התוקפים.

9. ביום שישי, התקדם לעברי, ברחוב הגדוד העברי, בחור אריתראי והפשיל את מכנסיו מולי תוך כדי שהוא מאונן, כשאיימתי שאני מזמינה משטרה הוא ניסה לתקוף אותי. בדיוק אורלי חן עברה במקום , נחלצה לעזרתי והוא ניסה לנפץ עליה ועלי בקבוק בירה שהיה לו ביד.

"אלו כמובן רק האירועים שאני יודעת עליהם או הובאו לידיעתי בניכוי הטרדות מיניות שגרתיות כמו התחככויות, צביטות בתחת, הערות מיניות", חותמת אורטל את הפוסט.

מקרים אלו מצטרפים בתקופה האחרונה למקרי אלימות ופשיעה שאירעו בסביבת התחנה המרכזית, ביניהם סוף שבוע סוער במיוחד של פשע, נסיון חיסול שכשל ונמנע בעקבות פעילות המשטרה, מעצר חשודים באונס במועדון באלנבי, ומקרים נוספים שדווחו ואחרים שלא הותרו לדיווח.

על פניו, נראה כי למפקד המחוז החדש ניצב בנצי סאו מצפה עבודה רבה בעתיד הקרוב…

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן