מוקד המידע 110 נפתח לשירותכם

מוקד המידע המשטרתי יספק מענה לאזרחים בנושאי שירות ויפחית עומס ממוקדי ה-100. בכך יגביר את המענה המבצעי בשגרה ובחירום

מוקד המידע 110 נחנך אמש (שני) וייחל לפעול כבר מהיום. המוקד מוקם כחלק משיפור השירות לציבור, ויספק מענה בנושאי שירות. מוקד 110 מוקם בסנכרון עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שברשות המשטרה על מנת לספק שירות למיליוני פניות.
המוקדנים יטפלו בנושאים שונים בהם גיוס למשטרה, רישוי נשק, תלונות על רעש, אבדות ומציאות ועוד. כוח האדם במוקד מורכב מתמהיל של שוטרי קבע, שוטרי חובה וסטודנטים.  מערך המוקדנים במוקד 110 הוא בעל גישה טכנולוגית לכל המערכות המשטרתיות, כך שגם אם יתקבלו פניות הדורשות טיפול דחוף יוכלו המוקדנים לטפל בהן.
מוקד 110 יקלוט מיליוני שיחות העוסקות בבקשת מידע ויוריד עומס מיותר ממוקדי ה-100. בכך למעשה יגביר את הקשב והמענה המבצעי שלל משטרת ישראל לשיחות החירום. נוסף לכך, מוקד 110 יהווה מוקד גיבוי בלתי תלוי המסייע למוקד 100 בחירום. על כן, כל מוקדן במוקד 110 הוכשר לטפל גם בפניות חירום.
התכנית להקים מוקד מידע משטרתי לצד מוקד 100 נבחנה בשנים האחרונות, במטרה לספק כתובת אחת למידע באירועים לאומיים רחבי היקף. בימי הסערה בפברואר 2015 פעל המוקד בהצלחה כאשר התקבלו בו למעלה מ-100 אלף שיחות במוקד 110, שנפתח באופן זמני
במסגרת עבודת המטה שנערכה לצורך הקמת המוקד, ניתח צוות מיוחד את היקף הפניות למוקד 100 והתפלגותן לתחומי מתן מידע לפונים אל מול הדרישה לסיוע משטרתי. הצוות אפיין את המידע הנדרש מהמוקד העתידי, על מנת שרמת השירות לאזרח תהיה מהירה ומקצועית ותתבסס על מאגר מידע קיים בכל תחום משטרתי.
המידע באדיבות אתר משטרת ישראל.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן