הרחבת השירותים המוענקים במרכז הטיפול הראשוני בקרית הממשלה בת"א

רשות המסים הרחיבה לאחרונה את השירותים המוענקים במט"ר – מרכז הטיפול הראשוני הפועל בקרית הממשלה בת"א והנותן שירות ראשוני ללקוחות הרשות. עד כה התמקד המט"ר במתן מידע לפונים ובקבלת דוחות מס הכנסה ומש"חים (מס שבח), בשנה החולפת, לדוגמא, התקבלו במט"ר כ- 210,000 דוחות ומש"חים. 
בין השירותים החדשים שהתווספו למט"ר לאחרונה:
הפקת שוברי תשלום, קליטת מש"חים ארצית, מתן אישור על קיום/אי קיום תיק במס הכנסה, הפקת אישורים לבעלות על דירות מגורים והפניית אזרחים למפקח המטפל בתיק.
הרחבת השירותים במט"ר הינה חלק ממהלך של הגדלת תחומי האחריות והתמיכה שמעניקה המעטפת הלוגיסטית בקריית הממשלה ת"א ללקוחות הרשות ול- 800 עובדי רשות המסים בקריה. המעטפת אמונה בין השאר על ניהול ותפעול העמדה הקדמית המקבלת קהל. בין משימותיה החדשות של המעטפת הלוגיסטית: ניהול המענה הטלפוני בבניין ותמיכה לוגיסטית בלשכות הדרכה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן